Η αξιολόγηση οφείλει ως επιστημονική διαδικασία να χρησιμοποιεί κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα με τρόπο που το αποτέλεσμά της να μην εξαρτάται από το πρόσωπο που την εκτελεί.
Οφείλει δε να αναφέρει τον τρόπο χρήσης των αποτελεσμάτων της ως προς την αναβάθμιση του αξιολογούμενου αντικειμένου.
Τα υποκειμενικά κριτήρια (συνεκτιμήσεις, συνολικός απολογισμός κλπ) δεν συνάδουν με τον επιστημονικό χαρακτήρα που οφείλει να έχει η διαδικασία της αξιολόγησης.
Θα περίμενα επίσης, στα πλαίσια της αναβάθμισης του αξιολογούμενου αντικειμένου, να διανέμονται με πιο γοργό ρυθμό οι επιτυχημένες δοκιμασμένες πρακτικές (πχ των προτύπων και πειραματικών σχολείων).
Η αξιολόγηση οφείλει ως επιστημονική διαδικασία να χρησιμοποιεί κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα με τρόπο που το αποτέλεσμά της να μην εξαρτάται από το πρόσωπο που την εκτελεί. Οφείλει δε να αναφέρει τον τρόπο χρήσης των αποτελεσμάτων της ως προς την αναβάθμιση του αξιολογούμενου αντικειμένου. Τα υποκειμενικά κριτήρια (συνεκτιμήσεις, συνολικός απολογισμός κλπ) δεν συνάδουν με τον επιστημονικό χαρακτήρα που οφείλει να έχει η διαδικασία της αξιολόγησης. Θα περίμενα επίσης, στα πλαίσια της αναβάθμισης του αξιολογούμενου αντικειμένου, να διανέμονται με πιο γοργό ρυθμό οι επιτυχημένες δοκιμασμένες πρακτικές (πχ των προτύπων και πειραματικών σχολείων).