Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Μπ. | 4 Μαΐου 2020, 21:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δέκα αναπάντητα ερωτήματα στο Υπουργείο Παιδείας! 1. Γιατί είναι πιο χρήσιμο μάθημα τα Λατινικά έναντι της Κοινωνιολογίας, χωρίς αξιολόγηση του νέου μαθήματος και χωρίς κάποια επιχειρηματολογία; 2. Γιατί η Κοινωνιολογία είναι το μοναδικό μάθημα που αφαιρείται ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο; 3. Γιατί ο κλάδος των κοινωνικών επιστημόνων είναι ο μοναδικός που συνεχώς αγωνίζεται να εδραιώσει τα μαθήματά του; 4. Γιατί φοβάται και ποιος τα μαθήματα αυτά; 5. Γιατί αφαιρέθηκε ο όρος Κοινωνικές Επιστήμες από την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, εφόσον αποτελούν την πλειοψηφία στο μηχανογραφικό δελτίο; Ο άνθρωπος λειτουργεί έξωθεν της κοινωνίας; 6. Γιατί τα παιδιά να στερούνται την κατανόηση και την ερμηνεία των κοινωνικών φαινομένων με αντικειμενικό τρόπο; Γιατί να μην αμφισβητούν κοινότοπες θεωρίες; 7. Γιατί τα παιδιά αγαπούν την Κοινωνιολογία φέτος ως ένα σύγχρονο μάθημα που συμβαδίζει με τις ταχύρρυθμα εξελισσόμενες κοινωνίες, εμβαθύνοντας επί της ουσίας στο περιεχόμενό του; 8. Γιατί το κριτήριο της κριτικής σκέψης, που επιτέλους διασφαλίζεται με την αξιολόγηση των υποψηφίων στην Κοινωνιολογία, πρέπει να αναιρεθεί; 9. Γιατί τελικά αναγνωρίζεται ότι η σπουδαιότητα ενός μαθήματος κρίνεται επί του πρακτέου από το εάν αυτό είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο; Μήπως στο ισχύον εξετασιοκεντρικό σύστημα της ελληνικής εκπαίδευσης τα στερεότυπα έχουν έναν βασικό πυρήνα αλήθειας; 10. Γιατί δαιμονοποιείται ένας «πόλεμος» μεταξύ φιλολόγων και κοινωνικών επιστημόνων, σε ένα ολιγάριθμο επιστημονικό πεδίο, όπου ο θύτης γίνεται και θύμα; Ποιος είναι ο ηθικός αυτουργός; Μαρία Μπ. Εκπαιδευτικός Β/θμιας εκπαίδευσης, ΠΕ 02 και ΠΕ 78