Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Σχόλιο του χρήστη Πηνελόπη Αλεξίου | 4 Μαΐου 2020, 21:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά δεν γνώριζα ότι τα ζητήματα στην ειδική εκπαίδευση (ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη κ.α) λειτουργούν τόσο τέλεια που δεν χρειάζεται να αλλάξει τίποτε άλλο παρά μόνο ο τρόπος και τα μόρια πρόσληψης των εκπαιδευτικών!! Που είναι τα εργαστήρια και οι πιστοποιήσεις κα Κεραμέως που υποσχεθήκατε; Που είναι η τριτοβάθμια εκπαίδευση για τα ΑΜΕΑ; Που είναι η ποσοστική και ποιοτική αναβάσθμιση του ειδικού σχολείου; Που είναι η υποχρεωτική εφαρμογή των προγραμμάτων συνεκπαίδευσης και όχι η «φτηνή» και αποτυχημένη συνταγή της συμπερίληψης; Τα μόνα θετικά είναι πρώτον το μέτρο της αξιολόγησης (φτάνει να δούμε πως θα εφαρμοστεί) και το μέτρο της εφασφάλισης εκπαιδευτικών για την λειτουργία των ειδικών σχολείων πρωτίστως και μετά των τυπικών. Και από την άλλη, για μια ακόμη φορά μας απογοητεύουν οι εκπαιδευτικοί. Κύριοι δεν μας ενδιαφέρπυν τα μόριά σας, αλλά οι γνλώσεις και η διάθεση του έχετε να προσφέρετε στα παιδιά μας στην ειδική εκπαίδευση. Αν δεν σας αρέσει να μην την επιλέξετε. Θα γλυτώσετε και εσείς και εμείς και κυρίως τα παιδιά μας...