Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Παντελής Κατσάμπας | 4 Μαΐου 2020, 21:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αποδεδειγμένα, η ενασχόληση με τη μουσική προσφέρει πολλά από τα οφέλη που προσφέρει η συμμετοχή σε αθλήματα. Η ομαδική εργασία, η πειθαρχία, η εστίαση στο σκοπό και η διασκέδαση είναι μόνο μερικά από αυτά. Βελτιώνει, επίσης, τις δεξιότητες σκέψης του παιδιού, αναπτύσσει τη δημιουργική σκέψη του, το βοηθάει να μάθει να εκφράζει τα συναισθήματά του και να γνωρίσει διαφορετικές κουλτούρες. Η μουσική μπορεί ακόμη να βελτιώσει τη χωρική νοημοσύνη, δηλαδή την ικανότητά του να αναπαραστήσει το χώρο που βλέπει στο μυαλό του. Μελέτες δείχνουν ότι τα μαθήματα μουσικής μπορούν να αυξήσουν τη νοημοσύνη και τα αποτελέσματα στα τεστ εισόδου στο πανεπιστήμιο. Συγκεκριμένα, τα παιδιά που έκαναν μαθήματα μουσικής για ένα χρόνο, αύξησαν τη βαθμολογία τους στα τεστ IQ κατά 2,5 μονάδες σε σύγκριση με τα άλλα παιδιά. Η μελέτη υποδηλώνει ότι η αύξηση του IQ μπορεί να οφείλεται στη συγκέντρωση, την προσοχή και την απομνημόνευση που απαιτούνται για τη μελέτη της μουσικής. Τέλος, τα μαθήματα μουσικής και άλλων τεχνών συμβάλλουν στην αύξηση της φαντασίας των παιδιών και στην αυτοπεποίθηση που απαιτείται να έχουν για τη λήψη αποφάσεων. Ευλόγως λοιπόν, οι ώρες του μαθήματος της Μουσικής, πρέπει να αυξηθούν, καθώς επίσης πρέπει να προστεθεί και το μάθημα της Χορωδίας.