Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα ΠΕ79 | 4 Μαΐου 2020, 21:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να προσθέσω είναι ότι η αποδυνάμωση των μαθημάτων που αφορούν την αισθητική παιδεία μόνο αρνητικό αντίκτυπο θα μπορούσε να έχει στην καλλιέργεια των παιδιών. Η μουσική είναι από τα λίγα καλλιτεχνικά μαθήματα (μαζί με το θέατρο) που καλλιεργούν την δημιουργική συνεργατικότητα των παιδιών. Φανταστείτε τον πλούτο των ψυχικών εμπειριών και το δέσιμο που μπορεί να προκύψει από μια τέτοια καλλιτεχνική ομαδική δραστηριότητα. Όσοι έχουν συμμετάσχει σε ορχήστρες και χορωδίες ή σε θεατρικές ομάδες μπορούν να καταθέσουν τις εμπειρίες τους. Η καλλιτεχνική παιδεία και η τέχνη κυρίες και κύριοι πολίτες αυτής της χώρας καλλιεργεί πολυεπίπεδα έναν άνθρωπο, ανοίγει κόσμούς, προοπτικές, ενδυναμώνει τη φαντασία, και ειδικά για τα παιδιά αυτό είναι ένα εγγενές χαρακτηριστικό της ηλικίας τους, το οποίο με το παρόν παιδαγωγικό σύστημα φροντίσαμε να τους το καταπνίξουμε, για το καλό τους πάντα... Μία χώρα, λοιπόν, που θέλει να νιώθει περιφάνεια για τους πολίτες της, μια χώρα που θέλει να λέει ότι κυβερνάται από συνειδητοποιημένους πολιτικά και ελεύθερους ανθρώπους εκεί ακριβώς πρέπει να επενδύσει: στην τέχνη!