Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ζήτημα είναι με ποιους εκπαιδευτικούς θα στελεχωθούν τα σχολεία αυτά και με τι κίνητρα θα πάει εκεί ο εκπαιδευτικός. Στο παρελθόν είδα πως λειτουργούσαν τα σχολεία αυτά. Οι εκπαιδευτικοί τυπικά αυξημένων προσόντων (δεύτερα πτυχία κ.α.) ουσιαστικά όμως απαίδευτοι να διαγκωνίζονται ποιος θα βάλει τα περισσότερα τεστ, ποιος θα βάλει περισσότερη γραμματική και από όσο δυνατόν μικρότερες τάξεις. Καμιά καινοτομία, καμία έρευνα, καμία λογοδοσία. Μάλλον για την ακρίβεια η μόνη λογοδοσία ήταν η τέρψη των γονιών της "καλής κοινωνίας" και η τυφλή υποταγή στις επιθυμίες τους οι οποίες συνήθως μεταφράζονται με την αύξηση της γραμματικής και του αριθμού των τεστ. Κύριοι! Απαιτούνται εκπαιδευτικοί που να γνωρίζουν τι είναι και να είναι σε θέση να διενεργούν έρευνα δράσης και καινοτομίες σε αυτά τα σχολεία διαφορετικά είναι κόπος χαμένος. Επιπλέον είναι αναγκαίο στα σχολεία αυτά να φοιτούν μαθητές όλων των κατηγοριών (πλούσιοι, φτωχοί, έξυπνοι, κανονικοί, με νοητική υστέρηση, μαθησιακές δυσκολίες, παιδιά μεταναστών κ.α.) και όχι επιλεκτικά μόνο οι καλύτεροι μέσω εξετάσων. Ο καλός εκπαιδευτικός δε φαίνεται μόνο στο άριστο μαθητή. Φαίνεται κυρίως στο χειρισμό και στην αντιμετώπιση των μαθητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και είναι οι πρώτοι υποψήφιοι για σχολική αποτυχία και διακοπή φοίτησης