Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία με απόσπαση έχουν κριθεί και αξιολογηθεί με τα ίδια κριτήρια (χωρίς την προφορική συνέντευξη) και την ίδια μοριοδότηση που εφαρμόστηκε στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν με θητεία, όταν υπέβαλαν αίτηση για τις θέσεις σε αυτά τα σχολεία.
Ως εκ τούτου έχουν ήδη κριθεί δίκαια και αξιοκρατικά, έχουν δοκιμαστεί στην πράξη και έχουν ενσωματωθεί στο δυναμικό του σχολείου.
Η επαναλαμβανόμενη υποβολή τους σε διαδικασίες κρίσης με τα ίδια κάθε φορά κριτήρια προσφέρει μόνο αγωνία, αίσθημα αδικίας, άνισης μεταχείρισης και ομηρίας.
Εφόσον οι ίδιοι το επιθυμούν θα πρέπει να ανανεωθεί η απόσπασή τους και να εξεταστεί το ενδεχόμενο ένταξής τους στις ίδιες διαδικασίες αξιολόγησης με όσους υπηρετούν με θητεία.
Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία με απόσπαση έχουν κριθεί και αξιολογηθεί με τα ίδια κριτήρια (χωρίς την προφορική συνέντευξη) και την ίδια μοριοδότηση που εφαρμόστηκε στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν με θητεία, όταν υπέβαλαν αίτηση για τις θέσεις σε αυτά τα σχολεία. Ως εκ τούτου έχουν ήδη κριθεί δίκαια και αξιοκρατικά, έχουν δοκιμαστεί στην πράξη και έχουν ενσωματωθεί στο δυναμικό του σχολείου. Η επαναλαμβανόμενη υποβολή τους σε διαδικασίες κρίσης με τα ίδια κάθε φορά κριτήρια προσφέρει μόνο αγωνία, αίσθημα αδικίας, άνισης μεταχείρισης και ομηρίας. Εφόσον οι ίδιοι το επιθυμούν θα πρέπει να ανανεωθεί η απόσπασή τους και να εξεταστεί το ενδεχόμενο ένταξής τους στις ίδιες διαδικασίες αξιολόγησης με όσους υπηρετούν με θητεία.