Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Νίκος Β. | 4 Μαΐου 2020, 21:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρώ ότι στις 2 τελευταίες τάξεις του Δημοτικού διδάσκεται το μάθημα της Φυσικής και Φυσικών επιστημών, από την ως τώρα εμπειρία μου διαπιστώνω ότι τα παιδιά περνούν από το δημοτικό στο γυμνάσιο με ελλιπέστατες γνώσεις στον τομέα των φυσικών επιστημών και αυτό πιστεύω ότι οφείλεται στις ελλιπείς γνώσεις σε αυτό τον κλάδο των επιστημών από τους δασκάλους (διδάσκονται ελάχιστα πράγματα στο Πανεπιστήμιο) αλλά το βασικό πρόβλημα είναι ότι τα παιδιά δεν μπαίνουν ποτέ σε πειραματικό εργαστήριο όπου εκεί πραγματικά οι φυσικές επιστήμες τους γίνονται βίωμα και έτσι τα παιδιά αποκτούν πολύ θετική άποψη γι αυτόν τον τομέα επιστημών. Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να ενισχυθεί η εκπαίδευση των θετικών επιστημών με την ενσωμάτωση στο πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού και τουλάχιστον μίας ώρα εργαστηρίων κατάλληλα εξοπλισμένων και στελεχωμένων από επιστήμονες του κλάδου. Φυσική, Χημεία και Βιολογία είναι δύσκολο να αγαπηθούν από τα παιδιά χωρίς να γίνουν βιωματικές.