Μου μίλησαν για τα Πρότυπα σχολεία που προάγουν την έρευνα και την καινοτομία και όπου για να μπεις χρειάζονται εξετάσεις. Από όσο καταλάβαινα τότε..., μου φάνηκε ενδιαφέρον. Διάβασα πολύ, θυσίασα πάρα πολλά (μέχρι και την τριήμερη εκδρομή της ΣΤ' Δημοτικού που μου κόστισε πάρα πολύ!), μου συμπαραστάθηκαν οι γονείς μου είναι αλήθεια, αλλά η περηφάνια που ένιωσα όταν πέρασα δεν συγκρίνεται με τίποτα!
Πέρασε η α' γυμνασίου, πήγα πολύ καλά (έβγαλα 19), το αγάπησα το σχολείο, έκανα πολλούς νέους φίλους, αλλά τώρα, πριν τελειώσει η β' γυμνασίου, μαθαίνω ξαφνικά ότι σε ένα χρόνο θα με διώξουν γιατί, όπως λένε, θέλουν να δώσουν την ευκαιρία και σε άλλα παιδιά (μαζί με μένα) να διεκδικήσουν την θέση που τώρα έχω εγώ (και που κέρδισα με εξετάσεις πριν 2 χρόνια) για το Λύκειο.
Είμαι εντελώς απογοητευμένος. Δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στο κράτος. Με θεωρεί βολεμένο σε μια θέση που το ίδιο μου άνοιξε το δρόμο να διεκδικήσω και τελικά να κερδίσω.
Μου μίλησαν για τα Πρότυπα σχολεία που προάγουν την έρευνα και την καινοτομία και όπου για να μπεις χρειάζονται εξετάσεις. Από όσο καταλάβαινα τότε..., μου φάνηκε ενδιαφέρον. Διάβασα πολύ, θυσίασα πάρα πολλά (μέχρι και την τριήμερη εκδρομή της ΣΤ' Δημοτικού που μου κόστισε πάρα πολύ!), μου συμπαραστάθηκαν οι γονείς μου είναι αλήθεια, αλλά η περηφάνια που ένιωσα όταν πέρασα δεν συγκρίνεται με τίποτα! Πέρασε η α' γυμνασίου, πήγα πολύ καλά (έβγαλα 19), το αγάπησα το σχολείο, έκανα πολλούς νέους φίλους, αλλά τώρα, πριν τελειώσει η β' γυμνασίου, μαθαίνω ξαφνικά ότι σε ένα χρόνο θα με διώξουν γιατί, όπως λένε, θέλουν να δώσουν την ευκαιρία και σε άλλα παιδιά (μαζί με μένα) να διεκδικήσουν την θέση που τώρα έχω εγώ (και που κέρδισα με εξετάσεις πριν 2 χρόνια) για το Λύκειο. Είμαι εντελώς απογοητευμένος. Δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στο κράτος. Με θεωρεί βολεμένο σε μια θέση που το ίδιο μου άνοιξε το δρόμο να διεκδικήσω και τελικά να κερδίσω.