Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτα Καρνάβα | 4 Μαΐου 2020, 21:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα. Η παρέμβαση μου αφορά το άρθρο 7. Διδάσκω κοινωνιολογία. Είμαι πτυχιούχος Νομικής Σχολής. Σέβομαι όλους τους συναδέλφους καθώς και το έργο που προσφέρουν σε δύσκολες συνθήκες, ασχέτως του γνωστικού αντικειμένου που διδάσκουν.Εφόσον προτάσσουμε τις μαθησιακές ανάγκες των παιδιών, πρέπει να είναι σε θέση τα παιδιά να μπορούν να διαλέξουν αν θέλουν να διδαχθούν Κοινωνιολογία ή Λατινικά. Είναι κρίσιμο να παραμείνει η Κοινωνιολογία ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Αν διδάσκεται μόνο το ένα από τα δύο μαθήματα, δεν καλύπτονται οι ανάγκες όλων των μαθητών. Κάποια παιδιά αδικούνται. Ανάλογα με τη Σχολή που θέλουν να ακολουθήσουν πρέπει να μπορούν να κάνουν την επιλογή που θα τα βοηθήσει πραγματικά στο μέλλον τους. Το ζητούμενο είναι το ελληνικό σχολείο να υποστηρίζει όλους τους μαθητές του και όχι μερίδα κάποιων μαθητών σε βάρος άλλων.