Κυρία Υπουργέ,
κατανοώ το να δωθούν νέες ευκαιρίες για εισαγωγή σε Πρότυπο Λύκειο. Αυτές οι ευκαιρίες όμως δεν έχουν να κάνουν με τους ήδη υπάρχοντες μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ (θεωρώ) λόγος να τσεκαριστει αν οι μαθητές αυτοί "αξίζουν" να προχωρήσουν στο συνδεδεμένο Λύκειο. Αν κάποιοι θεωρούν ότι στα Πρότυπα Γυμνάσια μαθητεύουν και κάποιοι που από άριστοι κατέληξαν μη άριστοι, άλλα είναι τότε τα μέτρα που πρέπει να παρθούν.
Κατανοώ ότι οι εξετάσεις είναι μέσο απόδειξης αριστείας. Ως μεσήλικας και έχοντας "εξεταστεί" αρκετές φορές...η μικρή μου εμπειρία, μου υποδεικνύει ότι δε χρειάζεται κάθε τρεις (χρονιές) και λίγο να εξεταζομαστε (εάν και εφόσον έχουμε ήδη περάσει από εξετάσεις).
Είμαστε μια χώρα που δείχνουμε να τις "αγαπάμε" τις εξετάσεις. Παραπάνω από όσο θα έπρεπε (ίσως). Επίσης θεωρώ ότι πολλές φορές μπερδεύουμε τον όρο "εξέταση" με τον όρο "αξιολόγηση".
Τέλος και το σημαντικότερο για μένα...και από μένα: μιλάμε για μαθητές Γυμνασίου που ακομα θυμούνται το στρες από τις εξετάσεις στο τέλος του Δημοτικού. Αν υπήρχε έστω και μια περίπτωση να τους προσέδιδε κάτι η "επανεξέταση" ...καμίαν αντίρρηση δεν θα εξέφραζα.
Ας επικεντρωθούμε στην εκπαίδευση τους.
Πιστεύω ακράδαντα ότι η δημόσια διαβούλευση θα βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση.
Κυρία Υπουργέ, κατανοώ το να δωθούν νέες ευκαιρίες για εισαγωγή σε Πρότυπο Λύκειο. Αυτές οι ευκαιρίες όμως δεν έχουν να κάνουν με τους ήδη υπάρχοντες μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ (θεωρώ) λόγος να τσεκαριστει αν οι μαθητές αυτοί "αξίζουν" να προχωρήσουν στο συνδεδεμένο Λύκειο. Αν κάποιοι θεωρούν ότι στα Πρότυπα Γυμνάσια μαθητεύουν και κάποιοι που από άριστοι κατέληξαν μη άριστοι, άλλα είναι τότε τα μέτρα που πρέπει να παρθούν. Κατανοώ ότι οι εξετάσεις είναι μέσο απόδειξης αριστείας. Ως μεσήλικας και έχοντας "εξεταστεί" αρκετές φορές...η μικρή μου εμπειρία, μου υποδεικνύει ότι δε χρειάζεται κάθε τρεις (χρονιές) και λίγο να εξεταζομαστε (εάν και εφόσον έχουμε ήδη περάσει από εξετάσεις). Είμαστε μια χώρα που δείχνουμε να τις "αγαπάμε" τις εξετάσεις. Παραπάνω από όσο θα έπρεπε (ίσως). Επίσης θεωρώ ότι πολλές φορές μπερδεύουμε τον όρο "εξέταση" με τον όρο "αξιολόγηση". Τέλος και το σημαντικότερο για μένα...και από μένα: μιλάμε για μαθητές Γυμνασίου που ακομα θυμούνται το στρες από τις εξετάσεις στο τέλος του Δημοτικού. Αν υπήρχε έστω και μια περίπτωση να τους προσέδιδε κάτι η "επανεξέταση" ...καμίαν αντίρρηση δεν θα εξέφραζα. Ας επικεντρωθούμε στην εκπαίδευση τους. Πιστεύω ακράδαντα ότι η δημόσια διαβούλευση θα βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση.