Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 4 Μαΐου 2020, 21:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΟΛΙΟ: Ως ΣΑΤΕΑ αφουγκραζόμαστε τους προβληματισμούς των συναδέλφων νηπιαγωγών αναφορικά με τον κίνδυνο σχολειοποίησης του νηπιαγωγείου. Η παρουσία επιπλέον ειδικοτήτων στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου θα εντείνει αυτό τον κίνδυνο και δε συνάδει με τις παιδαγωγικές έρευνες οι οποίες υπογραμμίζουν την ανάγκη ύπαρξης ενός σταθερού προσώπου αναφοράς στην προσχολική ηλικία. Δεν γίνεται καμία πρόβλεψη και αναφορά για τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι υποστηρικτικές δομές των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην προσχολική εκπαίδευση προάγουν την έγκαιρη παρέμβαση και υποστήριξη των μαθητών και τονίζουμε έντονα για ακόμα μια φορά πως οι όποιες νομοθετικές τροποποιήσεις θα πρέπει να στηρίζονται σε ποιοτικούς δείκτες και όχι ποσοτικούς.