Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Είμαι μαθήτρια της Β΄ γυμνασίου του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων. Θα ήθελα να σας μιλήσω για τον ψυχολογικό αντίκτυπο που θα έχουν αυτές οι επαναληπτικές εξετάσεις στους μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων. Στο ενδεχόμενο που περάσει ένα παιδί, υπάρχει η πιθανότητα να μην περάσει κανένας από τους φίλους του. Εκτός από το υψηλότερο μαθησιακό επίπεδο ενός προτύπου λυκείου, ένας μαθητής θα υποστεί την ταλαιπωρία των δεύτερων εισαγωγικών εξετάσεων και με σκοπό τη συνέχεια της φοίτησής του μαζί με τους φίλους που απέκτησε τα τελευταία τρία χρόνια. Αυτή η περίπτωση θα έχει αποτέλεσμα να αποχωριστεί ένα παιδί τους φίλους του με τη βία, λόγω μιας άτυχης στιγμής, για τη δήθεν «διατήρηση της αριστείας». Η διαδικασία αυτή θα έχει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα καθώς θα επηρεαστεί η ψυχική του υγεία και συνεπώς οι ακαδημαϊκές του επιδόσεις. Στο δεύτερο σενάριο κατά το οποίο ο μαθητής αποτυγχάνει στις εισαγωγικές εξετάσεις, για ένα σχολείο όπου μέχρι πριν ένα χρόνο του ήταν δεδομένο ότι θα συνέχιζε τη φοίτησή του, σημαδεύεται για το υπόλοιπο της ζωής του με αυτήν την αποτυχία και αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο χωρίς τη θέλησή του σε μια πολύ σημαντική ηλικία για την ανάπτυξή του. Ελπίζω να μην προχωρήσετε στην εφαρμογή αυτού του άρθρου του νομοσχεδίου.
Με εκτίμηση,
Εβίτα Μηλιάδη
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Είμαι μαθήτρια της Β΄ γυμνασίου του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων. Θα ήθελα να σας μιλήσω για τον ψυχολογικό αντίκτυπο που θα έχουν αυτές οι επαναληπτικές εξετάσεις στους μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων. Στο ενδεχόμενο που περάσει ένα παιδί, υπάρχει η πιθανότητα να μην περάσει κανένας από τους φίλους του. Εκτός από το υψηλότερο μαθησιακό επίπεδο ενός προτύπου λυκείου, ένας μαθητής θα υποστεί την ταλαιπωρία των δεύτερων εισαγωγικών εξετάσεων και με σκοπό τη συνέχεια της φοίτησής του μαζί με τους φίλους που απέκτησε τα τελευταία τρία χρόνια. Αυτή η περίπτωση θα έχει αποτέλεσμα να αποχωριστεί ένα παιδί τους φίλους του με τη βία, λόγω μιας άτυχης στιγμής, για τη δήθεν «διατήρηση της αριστείας». Η διαδικασία αυτή θα έχει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα καθώς θα επηρεαστεί η ψυχική του υγεία και συνεπώς οι ακαδημαϊκές του επιδόσεις. Στο δεύτερο σενάριο κατά το οποίο ο μαθητής αποτυγχάνει στις εισαγωγικές εξετάσεις, για ένα σχολείο όπου μέχρι πριν ένα χρόνο του ήταν δεδομένο ότι θα συνέχιζε τη φοίτησή του, σημαδεύεται για το υπόλοιπο της ζωής του με αυτήν την αποτυχία και αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο χωρίς τη θέλησή του σε μια πολύ σημαντική ηλικία για την ανάπτυξή του. Ελπίζω να μην προχωρήσετε στην εφαρμογή αυτού του άρθρου του νομοσχεδίου. Με εκτίμηση, Εβίτα Μηλιάδη