Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Σχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 4 Μαΐου 2020, 21:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΟΛΙΟ: Φαίνεται ότι επιχειρείται να δημιουργηθεί -για μια ακόμα φορά- ένα ιδιαίτερο καθεστώς υπηρεσιακών μεταβολών στην ΕΑΕ σε σχέση με τα όσα ισχύουν ως τώρα στην υπόλοιπη Γενική Εκπαίδευση (Αθμια και Βθμια - βλ. ν.4186/2013) με τη δικαιολογία ότι προτεραιότητα πρέπει να αποτελεί η στελέχωση των Ειδικών Σχολείων που είναι αυτοτελείς δομές ΕΑΕ. Με την διάταξη αυτή δημιουργείται έμμεσος διαχωρισμός των δομών ειδικής αγωγής προεξοφλώντας πως τα τμήματα ένταξης δεν θα στελεχώνονται εξαρχής, υποβαθμίζοντας τη λειτουργία τους και την αναγκαιότητά τους μέσα στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης .Την ίδια στιγμή υποστηρίζουν τουλάχιστον το 10% των μαθητών σε κάθε σχολική μονάδα . Τα τμήματα ένταξης όπως και οι παράλληλες στηρίξεις αλλά και τα ειδικά σχολεία πρέπει να στελεχώνονται από την αρχή της σχολικής χρονιάς για να έχουν ίσες ευκαιρίες όλοι οι μαθητές. Περαιτέρω υπάρχει ο ενδεχόμενος κίνδυνος να μείνουν αστελέχωτα Τμήματα ένταξης εντός ενός ΠΥΣΠΕ και ακυρώνεται το δικαίωμα του εκπαιδευτικού ΕΑΕ να επιλέξει χωρίς περιορισμούς σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις και ανάγκες τη σχολική μονάδα ΕΑΕ στην οποία επιδιώκει να υπηρετήσει.