Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΑΜΟΥ | 4 Μαΐου 2020, 21:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΨΗΦΙΣΜΑ –ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, εν μέσω πανδημίας, κατέθεσε προς ψήφιση, πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, χωρίς να προηγηθεί ουσιαστικά κανένας διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα και τα θεσμοθετημένα όργανά της. Το συγκεκριμένο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο απαξιώνει και υποβαθμίζει το Δημόσιο Νηπιαγωγείο μέσα από μεταρρυθμίσεις που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τους σκοπούς και τις βασικές παιδαγωγικές αρχές του.Η «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου και ο κατακερματισμός της γνώσης με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα με την εισαγωγή των Αγγλικών και της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής, δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων και τα αναπτυξιακά τους χαρακτηριστικά. Το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να αλλάξει τη φυσιογνωμία του Νηπιαγωγείου, όπου η γνώση κατακτάται μέσω του παιχνιδιού. Επιπρόσθετα, προβλέπει την αύξηση των μαθητών από 22 στους 26. Η παραπάνω ρύθμιση θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων και σε υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών εκτός της σχολικής τους περιφέρειας. Κατά συνέπεια υποβαθμίζεται η ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και ταυτόχρονα χτυπά την εργασία των εκπαιδευτικών με τον δραστικό περιορισμό των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και της συρρίκνωσης των θέσεων εργασίας. Το Δημόσιο Νηπιαγωγείο αναβαθμίζεται με : • Στελέχωση με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, γενικής και ειδικής αγωγής και βοηθητικό προσωπικό (τραπεζοκόμοι, καθαρίστριες, γενικών καθηκόντων) • Κατάλληλες και ασφαλείς κτηριακές υποδομές • Αναλογία 5 τετραγωνικών μέτρων ανά μαθητή σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας και 15 μαθητές ανά εκπαιδευτικό • Επαρκή υλικοτεχνικό εξοπλισμό (εκπαιδευτικό/παιδαγωγικό υλικό, εποπτικά μέσα διδασκαλίας) • Υποστήριξη από ψυχολόγους, λογουθεραπευτές κ.λπ. για την πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές ή άλλες δυσκολίες • Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην κατανόηση και εφαρμογή του υπάρχοντος Αναλυτικού Προγράμματος ,με σκοπό την ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού τους ρόλου.