Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 13:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η συνέντευξη χωρίς μόρια είναι μια πολύ αξιόλογη πρόταση. Θεωρώ ότι ουσιαστικό είναι το τεστ δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ που δίνει μια εικόνα της αντιληπτικής ικανότητας του υποψηφίου και θα πρέπει να έχει μεγάλο συντελεστή. Τα σεμινάρια πληροφορικής είναι αστείο να μοριοδοτούνται, ας είναι απλά προαπαιτούμενα (πχ έχω πτυχίο πληροφορικής και δε μπορώ να παρακολουθήσω κάποιο σεμινάριο επιμόρφωσης, άρα δε θα μοριοδοτηθώ. Ακόμη και να μοριοδοτούμουν πάλι είναι άσκοπο - αρκεί η ύπαρξη γνώσης) Η γνώση ξένων γλωσσών θα πρέπει να είναι υποχρεωτική για κάποιο επίπεδο και όχι να μοριοδοτείται, αλλά και στην περίπτωση μοριοδότησης ίσως θα πρέπει να μειωθεί η βαρύτητά της. Οποιεσδήποτε Πανεπιστημιακές σπουδές θα πρέπει να αξιολογούνται αναλόγως (σχετικές ή μη)