Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα πειραματικά σχολεία είναι πραγματικά απαραίτητα για την πανεπιστημιακή έρευνα και για το λόγο αυτό θα πρέπει να υπάρχουν όπου υπάρχει πανεπιστήμιο. Τα πρότυπα και μάλιστα από ένα σε κάθε νομό (αν και καταργήθηκαν) δεν έχουν νόημα παρά μόνο για να έχουμε διαχωρισμό ανάμεσα σε ικανούς και μη ικανούς. Η μόνη περίπτωση δημιουργίας τέτοιων μονάδων θα ήταν η εκπόνηση ενός εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης των σχολικών μονάδων όπου μέσα σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα θα βελτιώνονταν με κάθε τρόπο (κτιριακά, διοικητικά, υλικοτεχνικά) οι υπάρχουσες μονάδες, έτσι ώστε σε εύλογο χρονικό διάστημα ΟΛΑ τα σχολεία να είναι πρότυπα και να καλύπτουν ΟΛΑ τα παιδιά(για όσους βλέποντας μόνο τις αδυναμίες της δευτεροβάθμιας επιθυμούν κάτι τέτοιο, ας αναλογιστούν για το πώς και αν τα παιδιά τους θα εισαχθούν σε πρότυπα στο νηπιαγωγείο). Άραγε πρότυπα (όχι πειραματικά) υπάρχουν στη Σουηδία, τη Φινλανδία, τη Δανία ή τις υπόλοιπες προηγμένες εκπαιδευτικά χώρες;