Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος Γ. | 4 Μαΐου 2020, 22:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεατρική αγωγή ... ένα μάθημα - δραστηριότητα που συμβάλει στην ανάπτυξη του ψυχοσυναισθηματικού κόσμου του παιδιού. Σημαντικό; Ναι! Αλλά ... Ένα μάθημα - δραστηριότητα που στο πέρασμα των χρόνων περιορίστηκε μόνο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ένα μάθημα - δραστηριότητα που πλέον εξοβελίστηκε από την στ' και ε' δημοτικού και περιορίστηκε στις τέσσερις μικρότερες τάξεις. Ένα μάθημα - δραστηριότητα που σε πολλές περιπτώσεις διδάσκεται με ανάθεση σε όποιον μόνιμα διορισμένο δάσκαλο χρειάζεται ώρες για να συμπληρώσει το ωράριό του σε ένα σχολείο και να μην μετακινηθεί σε κάποιο άλλο, την στιγμή που υπάρχουν οι κατάλληλοι εκπαιδευτικοί, που σπούδασαν το συγκεκριμένο αντικείμενο. Φυσικά κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα Καλλιτεχνικής Παιδείας (Μουσική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή). Προφανώς, το υπουργείο παιδείας να θεωρεί πολυτέλεια αυτές τις δραστηριότητες αλλά ... δεν είναι. Μήπως είναι καιρός αυτή η αδικία να αποκατασταθεί;