Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης | 4 Μαΐου 2020, 22:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από το να μετατρέπει τα παιδιά μας σε παπαγάλους χωρίς κριτική σκέψη και αγάπη για το σχολείο. Η πολυγλωσσία στο ελληνικό δημόσιο σχολείο πρέπει να ενισχυθεί ώστε οι μαθητές να μην υποχρεώνονται να καταφεύγουν σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών με βελτίωση των διδακτικών εγχειριδίων και των προγραμμάτων σπουδών, εισαγωγή της 2ης ξένης γλώσσας στην Δ΄ Δημοτικού και επαναφορά της τρίωρης διδασκαλίας της 2ης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο, υποχρεωτική συνέχιση της 2ης ξένης γλώσσας στην Α΄ και Β΄ Λυκείου και σύνδεση της με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας