Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μπλιούμης Αθανάσιος | 4 Μαΐου 2020, 22:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να αυξήσετε τις ώρες των εικαστικών κυρίως στις μικρές τάξεις, γιατί δεν επαρκεί πρώτον ο χρόνος για όλες αυτές τις δημιουργίες που τα παιδιά αγαπούν, δεύτερον τα εικαστικά συνεισφέρουν στην ανάπτυξη περισσότερων δεξιοτήτων και καλλιεργούν τη βιωματική μάθηση, η οποία υποβοηθά την πιο γρήγορη εκμάθηση τόσο του ίδιου του μαθήματος όσο και των υπόλοιπων.Μέσα από την διαδραστική " αφήγηση ", τα παιδιά έρχονται πιο κοντά μέσω ομαδικών εργασιών και γίνονται πιο κοινωνικά καθώς πρέπει να ανταλλάζουν τα υλικά τους ώστε να δημιουργούν τις κατασκευές τους. Μαθαίνουν να χειρίζονται εργαλεία όπως ψαλίδι , πινέλα μπογιές , κόλλες ακόμα και διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά και να τα αξιοποιούν ανάλογα. Αυξάνεται η οπτική παρατηρητικότητα και η κριτική σκέψη , αφού σκέφτονται για την κάθε τους κίνηση που δεν είναι τυποποιημένη καθώς και εκφράζουν άποψη - γνώμη πάνω σε άλλα έργα ζωγραφικά και μη. Τρίτον , έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι μέσω της τέχνης, ο κάθε καλλιτέχνης -δημιουργός , εκτονώνεται και" βγάζει" προς τα έξω πιο εύκολα τα συναισθήματα του, πχ. 'ένα μικρό παιδί με μια απλή ζωγραφιά μίας καρδίας σου δείχνει αμέσως τι θέλει να πει ή ένα άλλο που κάνει συνέχεια κάτι με το χρώμα μαύρο ή κόκκινο σε βοηθά να καταλάβεις τα συναισθήματά του και ακόμα και το τι γίνεται στο σπίτι. Μπαίνει μέσα έτσι και ένα "δείγμα " ψυχολογίας και εννοείται πως τότε συμβουλεύεσαι άμεσα τον - την κοινωνική -ο λειτουργό και ψυχολόγο του σχολείου. Υπάρχουν πολλά που μπορεί να ειπωθούν για τα οφέλη της τέχνης , όπως ότι γιατροί στον Καναδά συνταγογραφούν έργα Τέχνης πλέον σαν θεραπεία των ασθενών αντί για χάπια. Πρέπει επιτέλους τα παιδιά στην Ελλάδα να μάθουν ποιος είναι ο Δομίνικος Θεοτοκόπουλος και άλλοι πολλοί πασίγνωστοι Έλληνες , από την αρχαιότητα πχ. Φειδίας μέχρι και το τώρα πχ. Τσαρούχης. Όλοι έχουμε δει το γνωστό έργο :Το Κρυφό Σχολειό γνωρίζουμε ότι το έκανε ο Νικόλαος Γύζης; Πρέπει να αυξηθούν οι ώρες για πάρα πολλούς λόγους και θα πρέπει να καταλάβουμε ότι τα εικαστικά είναι και θα είναι το ίδιο σημαντικά με τα υπόλοιπα μαθήματα. Παιδί Στ΄ Δημοτικού : Κύριε δεν μπορώ να κόψω με το ψαλίδι μου, δεν ξέρω όσες φορές προσπάθησα δεν τα κατάφερα. Εκπαιδευτικός ( Εγώ) : Γιατί δεν μπορείς να κόψεις τι έγινε για να δω! Παιδί Στ' Δημοτικού : Να, ορίστε πάω να κόψω και το ψαλίδι δεν κόβει δεν φταίω εγώ! Εκπαιδευτικός ( Εγώ) Παίρνω το ψαλίδι να δοκιμάσω και εγώ : Ναι έχεις δίκιο δεν κόβει καλά, για πες μου όμως πόσο καιρό δεν ξέρεις να κόβεις και πόσο καιρό έχεις αυτό το ψαλίδι? Παιδί Στ' Δημοτικού: Δύο χρόνια σίγουρα. Εκπαιδευτικός ( Εγώ) : Ξέρεις γιατί δεν μπορείς να κόψεις? Επειδή αυτό το ψαλίδι είναι για αριστερόχειρες και εσύ δεν είσαι, για αυτό! Για πάρε ένα άλλο να δούμε! Και εννοείται μετά από προσπάθεια τα κατάφερε. Συμπέρασμα ? 6 χρόνια στο Δημοτικό δεν του έδειξε κανένας πως να κόβει ή τα θεωρούμε όλα δεδομένα? Θα πήγαινε Γυμνάσιο χωρίς να ξέρει να κόβει!