Η αξιολόγηση θα πρέπει ως επιστημονική διαδικασία να χρησιμοποιεί κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα με τρόπο που το αποτέλεσμά της να μην εξαρτάται από το πρόσωπο που την εκτελεί.
Εδώ μόνο αντικειμενική δεν είναι η αξιολόγηση. Πως ακριβώς διασφαλίζετε ότι ο κάθε εκπαιδευτικός δεν θα είναι έρμαιο της συμπάθειας των ανωτέρων του;
Πως διασφαλίζετε ότι η αξιολόγηση θα είναι αντικειμενική και όχι τελείως υποκειμενική;
Η αξιολόγηση θα πρέπει ως επιστημονική διαδικασία να χρησιμοποιεί κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα με τρόπο που το αποτέλεσμά της να μην εξαρτάται από το πρόσωπο που την εκτελεί. Εδώ μόνο αντικειμενική δεν είναι η αξιολόγηση. Πως ακριβώς διασφαλίζετε ότι ο κάθε εκπαιδευτικός δεν θα είναι έρμαιο της συμπάθειας των ανωτέρων του; Πως διασφαλίζετε ότι η αξιολόγηση θα είναι αντικειμενική και όχι τελείως υποκειμενική;