Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σαρκίρη Άννα | 4 Μαΐου 2020, 22:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ας είμαστε αντικειμενικοί .....ακόμη κ εμείς ως φιλόλογοι θεωρούσαμε χαμένο χρόνο τη διδασκαλία των Λατινικών -ως γνωστικό αντικείμενο δεν προσέφερε τίποτε στα παιδιά .Ας είμαστε ειλικρινείς συνάδελφοι/κανεις από εμάς δεν έβρισκε τίποτα το ενδιαφέρον στη διδασκαλία του μαθήματος αυτού-Κειμενάκια χωρίς κανένα διδακτικό νόημα -ούτε καν τα σχολιάζαμε περαιτέρω απλά λέγαμε στα παιδιά μια μετάφραση κ μετά φουλ γραμματική κ συντακτικό όπου για τους μαθητές ήταν επιπρόσθετο βάρος μιας κ ήδη τα διδάσκαμε στα Αρχαία ελληνικά .Οι μαθητές της γ λυκείου φέτος ενθουσιάστηκαν με την προσθήκη της Κοινωνιολογίας -Είναι μια σύγχρονη επιστήμη που έχει καθημερινή εφαρμογή -Αυτό που αποκόμισα εγώ ήταν πως κατά τη διδασκαλία της έκθεσης μου έλεγαν φοβερες απόψεις βασιζόμενοι στο μάθημα της κοινωνιολογίας -το συνδύαζαν και με την ιστορία κ αυτό είναι λογικό -Τα Λατινικά δεν τους έδιναν κανένα περιθώριο σκέψης ,κρίσης κ κατανόησης της πραγματικότητας -Είμαι υπέρ της παραμονής του μαθήματος της Κοινωνιολογίας στο Λύκειο-οι μαθητές μόνο θετικά το αντιμετώπισαν κ το θεωρώ λογικό !!!