Είμαι πατέρας παιδιού που φοιτά στην Α΄ Τάξη του Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων και ξέρω πόσο αγχώθηκε, πόσο κοπίασε και τι έχασε το παιδί μου για να μπορέσει να πετύχει την εισαγωγή του στο Πρότυπο Γυμνάσιο. Ξέρω επίσης πόσο απολαμβάνει και πόσο τον ευχαριστεί αυτό το σχολείο. Για αυτό πιστεύω ότι:
Είναι ΑΔΙΚΟ να βάζετε τα παιδιά των Προτύπων Γυμνασίων να δώσουν εξετάσεις για άλλη μία φορά, για να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στο Πρότυπο Λύκειο.
Είναι ΑΔΙΚΟ με άλλους κανόνες να ξεκινούν τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο και στην πορεία να τους αλλάζετε.
Είναι ΑΔΙΚΟ σε άλλα Γυμνάσια στα οποία μπαίνουν με εξετάσεις (Καλλιτεχνικά, Μουσικά) να μην χρειάζεται να δίνουν εξετάσεις για να συνεχίζουν στο Λύκειο.
Είναι ΑΔΙΚΟ να αναφέρετε απαλλαγή από τις εξετάσεις λόγω αιφνιδιασμού για τα παιδιά των νέων Προτύπων και στο ίδιο άρθρο, να πετυχαίνετε τον απόλυτο αιφνιδιασμό των παιδιών που ήδη φοιτούν σε Πρότυπα Γυμνάσια.
Είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ να αμφισβητείτε τα παιδιά που επί 3 χρόνια προσπαθούν και επιτυγχάνουν την Αριστεία με πολλούς τρόπους και να τους ζητάτε να διεκδικήσουν ξανά με εξετάσεις την παραμονή τους στο Πρότυπο Λύκειο.
Είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ να βάζετε αυτά τα παιδιά μέσα σε 6 χρόνια να δώσουν εξετάσεις με ότι αυτό συνεπάγεται (κόπος, χρήματα, άγχος)
1. Εισαγωγικές στο Πρότυπο Γυμνάσιο (στις οποίες πέτυχαν)
2. Προαγωγικές στην κάθε τάξη Γυμνασίου
3. Εισαγωγικές στο Πρότυπο Λύκειο
4. Προαγωγικές στην κάθε τάξη του Λυκείου
5. Πανελλαδικές εξετάσεις
Άραγε εσείς που έχετε συντάξει το άρθρο είχατε δώσει τόσες εξετάσεις σε αυτή την ηλικία;
Εκτός και αν θέλετε να δείξετε σε αυτά τα παιδιά, σε αυτή την ηλικία, το πόσο ΑΔΙΚΗ είναι η ζωή μετά!
Τέλος, είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ να μην τροποποιήσετε τη συγκεκριμένη διάταξη.
Είμαι πατέρας παιδιού που φοιτά στην Α΄ Τάξη του Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων και ξέρω πόσο αγχώθηκε, πόσο κοπίασε και τι έχασε το παιδί μου για να μπορέσει να πετύχει την εισαγωγή του στο Πρότυπο Γυμνάσιο. Ξέρω επίσης πόσο απολαμβάνει και πόσο τον ευχαριστεί αυτό το σχολείο. Για αυτό πιστεύω ότι: Είναι ΑΔΙΚΟ να βάζετε τα παιδιά των Προτύπων Γυμνασίων να δώσουν εξετάσεις για άλλη μία φορά, για να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στο Πρότυπο Λύκειο. Είναι ΑΔΙΚΟ με άλλους κανόνες να ξεκινούν τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο και στην πορεία να τους αλλάζετε. Είναι ΑΔΙΚΟ σε άλλα Γυμνάσια στα οποία μπαίνουν με εξετάσεις (Καλλιτεχνικά, Μουσικά) να μην χρειάζεται να δίνουν εξετάσεις για να συνεχίζουν στο Λύκειο. Είναι ΑΔΙΚΟ να αναφέρετε απαλλαγή από τις εξετάσεις λόγω αιφνιδιασμού για τα παιδιά των νέων Προτύπων και στο ίδιο άρθρο, να πετυχαίνετε τον απόλυτο αιφνιδιασμό των παιδιών που ήδη φοιτούν σε Πρότυπα Γυμνάσια. Είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ να αμφισβητείτε τα παιδιά που επί 3 χρόνια προσπαθούν και επιτυγχάνουν την Αριστεία με πολλούς τρόπους και να τους ζητάτε να διεκδικήσουν ξανά με εξετάσεις την παραμονή τους στο Πρότυπο Λύκειο. Είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ να βάζετε αυτά τα παιδιά μέσα σε 6 χρόνια να δώσουν εξετάσεις με ότι αυτό συνεπάγεται (κόπος, χρήματα, άγχος) 1. Εισαγωγικές στο Πρότυπο Γυμνάσιο (στις οποίες πέτυχαν) 2. Προαγωγικές στην κάθε τάξη Γυμνασίου 3. Εισαγωγικές στο Πρότυπο Λύκειο 4. Προαγωγικές στην κάθε τάξη του Λυκείου 5. Πανελλαδικές εξετάσεις Άραγε εσείς που έχετε συντάξει το άρθρο είχατε δώσει τόσες εξετάσεις σε αυτή την ηλικία; Εκτός και αν θέλετε να δείξετε σε αυτά τα παιδιά, σε αυτή την ηλικία, το πόσο ΑΔΙΚΗ είναι η ζωή μετά! Τέλος, είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ να μην τροποποιήσετε τη συγκεκριμένη διάταξη.