ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Π.Σ.Π.Θ.)
Ο σκοπός του Πειραματικού Σχολείου είναι να συμβάλλει στην κάλυψη των αναγκών του εκπαιδευτικού συστήματος σε ερευνητικές και επιμορφωτικές ανάγκες και να ανοίξει τον δρόμο για καλές εκπαιδευτικές πρακτικές. Με την τροποποίησή του σε Πρότυπο και την εισαγωγή εξετάσεων πώς θα επιτευχθεί αυτό; Εισάγοντας ''άριστους'' μαθητές και θέτοντας την ίδια στιγμή μια μεγάλη ομάδα μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εκτός συστήματος;
Τόσα χρόνια ως εκπαιδευτικός και μάλιστα με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή μιλάμε για ένα ενιαίο σύστημα εκπαίδευσης και για συμπερίληψη των μαθητών και όχι περιθωριοποίησή τους. Με ποιά κριτήρια, λοιπόν, αποφασίζετε για την τύχη τόσων μαθητών αποκόπτοντας το δικαίωμά τους για μια ισότιμη εκπαίδευση; Μια εκπαίδευση στην οποία όλοι θα μπορούν να συμμετέχουν! Ειλικρινά, πιστεύετε ότι οι εξετάσεις (τα πορίσματα σύγχρονων παιδαγωγικών και ψυχαναλυτικών ερευνών συμφωνούν στην κατάργησή τους, αφού αποδεδειγμένα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχοσύνθεση των παιδιών σε τόσες ευαίσθητες ηλικίες) αποτελούν ένα δίκαιο σύστημα που προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους;
Αυτό που ζητάμε ως γονείς είναι η ουσιαστική αναβάθμιση του ΠΣΠΘ, η επανασύνδεσή του με το ΑΠΘ και η εφαρμογή καινοτόμων δράσεων. Γι' αυτό αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στη διαδικασία της κλήρωσης και όχι για να υποβάλλουμε το παιδί μας σε στρεσογόνες εξετάσεις, που το εξουθενώνουν αντί να προάγουν την ποιοτική καλλιέργειά του.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Π.Σ.Π.Θ.) Ο σκοπός του Πειραματικού Σχολείου είναι να συμβάλλει στην κάλυψη των αναγκών του εκπαιδευτικού συστήματος σε ερευνητικές και επιμορφωτικές ανάγκες και να ανοίξει τον δρόμο για καλές εκπαιδευτικές πρακτικές. Με την τροποποίησή του σε Πρότυπο και την εισαγωγή εξετάσεων πώς θα επιτευχθεί αυτό; Εισάγοντας ''άριστους'' μαθητές και θέτοντας την ίδια στιγμή μια μεγάλη ομάδα μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εκτός συστήματος; Τόσα χρόνια ως εκπαιδευτικός και μάλιστα με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή μιλάμε για ένα ενιαίο σύστημα εκπαίδευσης και για συμπερίληψη των μαθητών και όχι περιθωριοποίησή τους. Με ποιά κριτήρια, λοιπόν, αποφασίζετε για την τύχη τόσων μαθητών αποκόπτοντας το δικαίωμά τους για μια ισότιμη εκπαίδευση; Μια εκπαίδευση στην οποία όλοι θα μπορούν να συμμετέχουν! Ειλικρινά, πιστεύετε ότι οι εξετάσεις (τα πορίσματα σύγχρονων παιδαγωγικών και ψυχαναλυτικών ερευνών συμφωνούν στην κατάργησή τους, αφού αποδεδειγμένα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχοσύνθεση των παιδιών σε τόσες ευαίσθητες ηλικίες) αποτελούν ένα δίκαιο σύστημα που προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους; Αυτό που ζητάμε ως γονείς είναι η ουσιαστική αναβάθμιση του ΠΣΠΘ, η επανασύνδεσή του με το ΑΠΘ και η εφαρμογή καινοτόμων δράσεων. Γι' αυτό αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στη διαδικασία της κλήρωσης και όχι για να υποβάλλουμε το παιδί μας σε στρεσογόνες εξετάσεις, που το εξουθενώνουν αντί να προάγουν την ποιοτική καλλιέργειά του.