Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νικολακοπούλου Ηλια | 4 Μαΐου 2020, 22:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι φοιτήτρια του τμήματος Ψυχολογίας στο Παντειο Πανεπιστήμιο (β’ετος ).Με πολύ απλά λόγια θα πω το εξής :πιο χαμένος χρόνος από την εκμάθηση λατινικών στο λύκειο δεν υπήρχε!!!’Κοινη άποψη των περισσότερων συμφοιτητών μου.Αληθεια πείτε μου τι προσφέρει η διδασκαλία αυτού του μαθήματος -το κάνουν στις σχολές μόνο οι φιλόλογοι για να το διδάξουν μετά στη γ λυκείου κ πάλι από την αρχή !Φαυλος κύκλος δίχως κανένα νόημα.....Να ενημερώσω το αξιότιμο υπουργείο ότι η κατεύθυνση μας λεγόταν κοινωνικών κ ανθρωπιστικών σπουδών.Ξερετε πόσες σχολές είναι κοινωνικού περιεχομένου;Οι περισσότερες!!! Ψυχολογία ,κοινωνιολογία ,νομική,ανθρωπολογία ,πολιτικές επιστήμες,παιδαγωγικά,Μ.Μ.Ε, δημόσια διοίκηση.....δεν τελειώνει η λίστα πραγματικά .Η κοινωνιολογία είναι βασική για τις σχολές αυτές -θεωρώ την παραμονή της στο Λύκειο ανάγκη επιτακτική! Ας εκσυγχρονιστεί επιτέλους λίγο το Υπουργείο παιδείας και ας κοιτάξει κ λίγο τη σημασία που έχουν οι κοινωνικές επιστήμες πανευρωπαϊκά !!!!!Στηριζουμε Κοινωνιολογία!!!!!!!!