Άρθρο 6
Προσθετέες διατάξεις:
1. Τα θέματα των ωριαίων γραπτών δοκιμασιών επιδίδονται, σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, στον/στην Διευθυντή/-ντρια του Σχολείου την ίδια ημέρα διεξαγωγής της γραπτής εξέτασης.
2. Τα γραπτά των μαθητών/-τριών βαθμολογούνται και επιδεικνύονται στους μαθητές/-τριες εντός πέντε το πολύ ημερών από την ημέρα διεξαγωγής της γραπτής εξέτασης. Αμέσως μετά επιδίδονται στον/στην Διευθυντή/-ντρια της σχολικής μονάδας και φυλάσσονται στο Γραφείο του/της Διευθυντή/-ντριας.
3. Ως ελάχιστος χρόνος παραμονής του/της μαθητή/-τριας στην αίθουσα κατά την ώρα της γραπτής εξέτασης ορίζεται ο ήμισυς της διδακτικής ώρας κατά την οποία διενεργείται η εξέταση.
4. Για τη διόρθωση των γραπτών χρησιμοποιείται η βαθμολογική κλίμακα του 100 με αναγωγή, σε ακέραιο και όχι δεκαδικό αριθμό, στην εικοσάβαθμη κλίμακα.
5. Οι ερωτήσεις/ασκήσεις των ωριαίων γραπτών εξετάσεων είναι ανάλογη με τις ερωτήσεις/ασκήσεις που προβλέπονται για το κάθε μάθημα, προσαρμοσμένες στο χρονικό διάστημα της μίας ώρας. (ΠΡΟΣΟΧΗ! Ή κάποια ανάλογη πρόβλεψη, διότι πολλές φορές οι γραπτές ωριαίες εξετάσεις εξαντλούνται σε δυο-τρεις ερωτήσεις αντιστοίχισης και πολλαπλών επιλογών, χρονικών απαιτήσεων … πενταλέπτου!)
6. Κατά τη διάρκεια του πρώτου και δευτέρου τετραμήνου δύνανται να διενεργούνται ανά μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο τρεις κατ’ ανώτατο όριο γραπτές δοκιμασίες (τεστ) χρονικής διάρκειας 15΄ το πολύ λεπτών.
7. Η ωριαία γραπτή δοκιμασία και οι σύντομες γραπτές δοκιμασίες καταχωρίζονται από τον/την διδάσκοντα/-ουσα στο βιβλίο ύλης.
Άρθρο 6 Προσθετέες διατάξεις: 1. Τα θέματα των ωριαίων γραπτών δοκιμασιών επιδίδονται, σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, στον/στην Διευθυντή/-ντρια του Σχολείου την ίδια ημέρα διεξαγωγής της γραπτής εξέτασης. 2. Τα γραπτά των μαθητών/-τριών βαθμολογούνται και επιδεικνύονται στους μαθητές/-τριες εντός πέντε το πολύ ημερών από την ημέρα διεξαγωγής της γραπτής εξέτασης. Αμέσως μετά επιδίδονται στον/στην Διευθυντή/-ντρια της σχολικής μονάδας και φυλάσσονται στο Γραφείο του/της Διευθυντή/-ντριας. 3. Ως ελάχιστος χρόνος παραμονής του/της μαθητή/-τριας στην αίθουσα κατά την ώρα της γραπτής εξέτασης ορίζεται ο ήμισυς της διδακτικής ώρας κατά την οποία διενεργείται η εξέταση. 4. Για τη διόρθωση των γραπτών χρησιμοποιείται η βαθμολογική κλίμακα του 100 με αναγωγή, σε ακέραιο και όχι δεκαδικό αριθμό, στην εικοσάβαθμη κλίμακα. 5. Οι ερωτήσεις/ασκήσεις των ωριαίων γραπτών εξετάσεων είναι ανάλογη με τις ερωτήσεις/ασκήσεις που προβλέπονται για το κάθε μάθημα, προσαρμοσμένες στο χρονικό διάστημα της μίας ώρας. (ΠΡΟΣΟΧΗ! Ή κάποια ανάλογη πρόβλεψη, διότι πολλές φορές οι γραπτές ωριαίες εξετάσεις εξαντλούνται σε δυο-τρεις ερωτήσεις αντιστοίχισης και πολλαπλών επιλογών, χρονικών απαιτήσεων … πενταλέπτου!) 6. Κατά τη διάρκεια του πρώτου και δευτέρου τετραμήνου δύνανται να διενεργούνται ανά μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο τρεις κατ’ ανώτατο όριο γραπτές δοκιμασίες (τεστ) χρονικής διάρκειας 15΄ το πολύ λεπτών. 7. Η ωριαία γραπτή δοκιμασία και οι σύντομες γραπτές δοκιμασίες καταχωρίζονται από τον/την διδάσκοντα/-ουσα στο βιβλίο ύλης.