ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο ακρωτηριασμός ενός ιστορικού σχολείου όπως είναι ΠΣΠΘ που στεγάζει στο ίδιο κτίριο νηπιαγωγείο, δημοτικό γυμνάσιο λύκειο εδώ και σχεδόν εκατό χρόνια είναι όχι μόνο ατεκμηρίωτος αλλά και ακατανόητος. Η προώθηση της αριστείας δεν μπορεί να γίνεται εις βάρος των πειραματικών σχολείων αφού τα δύο αυτά είδη σχολείων έχουν εντελώς διαφορετικούς στόχους και σκοπούς.
Υπάρχει πληθώρα άλλων σχολείων τα οποία μπορούν να γίνουν πρότυπα. ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΠΣΠΘ, ΠΣΠΑ και ΠΣΠΘ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ώστε να συνεχίσουν να εκπληρώνουν με επιτυχία τους στόχους τους. Επίσης, η κυβέρνηση και ιδιαιτέρως το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να τα αναδείξει και να τα αναβαθμίσει και όχι να μειώσει τον αριθμό τους.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ο ακρωτηριασμός ενός ιστορικού σχολείου όπως είναι ΠΣΠΘ που στεγάζει στο ίδιο κτίριο νηπιαγωγείο, δημοτικό γυμνάσιο λύκειο εδώ και σχεδόν εκατό χρόνια είναι όχι μόνο ατεκμηρίωτος αλλά και ακατανόητος. Η προώθηση της αριστείας δεν μπορεί να γίνεται εις βάρος των πειραματικών σχολείων αφού τα δύο αυτά είδη σχολείων έχουν εντελώς διαφορετικούς στόχους και σκοπούς. Υπάρχει πληθώρα άλλων σχολείων τα οποία μπορούν να γίνουν πρότυπα. ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΠΣΠΘ, ΠΣΠΑ και ΠΣΠΘ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ώστε να συνεχίσουν να εκπληρώνουν με επιτυχία τους στόχους τους. Επίσης, η κυβέρνηση και ιδιαιτέρως το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να τα αναδείξει και να τα αναβαθμίσει και όχι να μειώσει τον αριθμό τους.