Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΙΟΥΛΙΑ ΚΟΓΚΟΥ | 4 Μαΐου 2020, 23:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευση έχω διδάξει σε καλλιτεχνικά γυμνάσια και γενικά γυμνάσια/λύκεια. Η εμπειρία μου λέει ότι τα παιδιά μέσα από τις τέχνες καλλιεργούν την συναισθηματική τους νοημοσύνη, την κριτική τους σκέψη, αποκτούν αξίες και διαμορφώσουν μία ισορροπημένη και πολύπλευρη προσωπικότητα με δεξιότητες (soft skills). Αντίθετα, τα παιδιά που δεν έρχονται σε επαφή με τις τέχνες δεν καταφέρνουν στα πλαίσια του ελληνικού δημόσιου σχολείου να καλύψουν αυτά στα στοιχεία σε ικανοποιητικό βαθμού. Μάλιστα, η οικονομική και κοινωνική κρίση έχουν δημιουργήσει ηθικά και οικογενειακά αδιέξοδα που έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές σχέσεις των παιδιών (π.χ. bullying, κατάθλιψη, απομόνωση κλπ) και τις μαθησιακές τους επιδόσεις. Ως βασική λύση - πέρα από τους δασκάλους εμπιστοσύνης και τους ψυχολόγους - προτείνεται η ουσιαστική ενίσχυση της Αισθητικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ώρες, εκπαιδευτικούς και κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους.