Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Χρυσα | 4 Μαΐου 2020, 23:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της θεατρικής αγωγής εξακολουθεί να απουσιάζει από την ε και στ ταξη. Άραγε έχει αποφασίσει το υπουργείο ότι η κριτική σκέψη, η δημιουργική αλληλεπίδραση, η εκφραστικότητα, η ομαδοκεντρικη και βιωματική μάθηση είναι δεξιότητες που δεν χρειάζονται πλέον οι μαθητές άνω των 10 ετων; Οι μαθητές που εξακολουθούν να χρειάζονται τη βοήθεια μας για να κατανοήσουν και να παρουσιάσουν σε παραστασιμη μορφή στην κοινότητα τα γεγονότα του Πολυτεχνιου, τα ιστορικά δεδομένα της 25ης Μαρτίου.. Θέλουμε στείρα παπαγαλάκια δηλαδή σε αυτές τις τάξεις; Δεν το κατανοώ το σκεπτικο. Οι ίδιοι αυτοί μαθητές αναζητούν τη βοήθεια μας για να προετοιμαστούν για τα καλλιτεχνικά γυμνάσια και όσοι δεν έχουν τέτοια σχέδια αισθάνονται αδικημένοι με τον αποκλεισμό τους από ένα μάθημα που αγαπούσαν και τους έδινε τη δυνατοτητα μεσα από ένα συλλογικό εμείς να αποκτήσουν ένα ισχυρό εγώ. Οι αυριανοί πολίτες με αυτοεπιγνωση και δεξιότητες κριτικής αναλυσης γιατί να στερούνται το μοναδικό μάθημα που προσφέρει βιωματική μάθηση σε αυτές τις τάξεις του δημοτικού. Τι σκοπιμότητες εξυπηρετούνται με αυτή τη χρονιά υποβάθμιση του μαθήματος; Καμία επιχειρηματολογία δεν έχει ευθέως τεθεί ούτε στην εκπαιδευτική κοινότητα ούτε στους γονείς και μαθητές του Ελληνικού Δημοσίου σχολείου. Με την ταυτόχρονη αύξηση των τμημάτων σε 26 ατόμων τάξεις οδεύουμε σε μια μηχανική και στείρα εκπαιδευτική διαδικασία που στερείται ουσίας και εμπνευσης. Ξεκάθαρη υποβάθμιση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης!