Ως δασκάλα, εν δυνάμει μητέρα, πολίτης της Ορθόδοξης Ελλάδας:
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με την ένταξη εργαστηρίων-μαθημάτων με θέματα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.
Στην Στ' Δημοτικού στο μάθημα "Φυσικά", προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, γίνεται ήδη αναφορά-περιγραφή των αναπαραγωγικού συστήματος (ανατομία, λειτουργία, κτλ.).
Αυτά που οφείλουν να γνωρίζουν τα παιδιά, τα διδάσκονται ήδη μέσα στα σχολικά τους εγχειρίδια.
Ποιος ο λόγος να γίνει εξειδικευμένη μνεία σε νήπια;!;!
Βλέποντας τις προθέσεις της κυβερνήσεως, η εισαγωγή εργαστηρίων-μαθημάτων "Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης" ήδη από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό,
αποσκοπεί εμμέσως πλην σαφώς στην προώθηση και καλλιέργεια της εικόνας του παρά φύσιν ως φυσιολογικού ήδη από τις πιο τρυφερές ηλικίες, ακολουθώντας τις "μοντέρνες τάσεις"-όπως έχει ήδη γίνει αποδεδειγμένα σε άλλες "προχώ" χώρες.
Γίνεται να γίνει μάθημα "Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης" το οποίο να περιλαμβάνει:
-την ενημέρωση για την ανατομία και λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος (ήδη γίνεται στην Στ' δημοτικού),
-την καλλιέργεια του σεβασμού στο σώμα μας,
-την προώθηση της αξίας της διαφύλαξης της αγνότητας του σώματος για πάμπολλους λόγους: ηθικούς, ψυχολογικούς, πρακτικούς, χριστιανικούς, κτλ.,
-την καλλιέργεια της εικόνας της φυσιολογικής οικογένειας (ξέρετε, αυτήν με έναν πατέρα και μία μητέρα)*
;;;;
Μα δεν χρειάζεται εξειδικευμένο εργαστήριο για κάτι τέτοιο.
Αυτά υποτίθεται ότι (θα πρέπει να) συνέχουν ήδη την προβλεπόμενη σχετική διδασκαλία.
Επομένως, οι προθέσεις της κυβέρνησης να μπουν εξειδικευμένα εργαστήρια στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο για να διδάσκουν κάτι που ήδη γίνεται, φαίνονται αν μη τι άλλο, ύποπτες.
Σε καμία περίπτωση πάντως, η εισαγωγή οποιουδήποτε μαθήματος Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό δεν μπορεί να θεωρηθεί υγιής και ισορροπημένη.
Εκτός, βέβαια, εάν υπάρχουν προθέσεις προώθησης μιας διεστραμμένης φυσιολογικότητας, τις οποίες δυστυχώς βλέπουμε να υλοποιούνται σε πολλά δήθεν "προχώ" κράτη.
Συμπερασματικά,
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με το κυβερνητικό επιδιωκώμενο.
Και ως κυβερνώντες ενός δημοκρατικού κράτους, οφείλετε να λάβετε υπόψιν σας την πλειοψηφία των εύλογων και τεκμηριωμένων αντιδράσεων των Ελλήνων πολιτών.
*Σημειωτέον:
σέβομαι το διαφορετικό δε σημαίνει ότι το αναγνωρίζω ως φυσιολογικό και σίγουρα όχι ότι το προωθώ ως τέτοιο!
Ως δασκάλα, εν δυνάμει μητέρα, πολίτης της Ορθόδοξης Ελλάδας: ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με την ένταξη εργαστηρίων-μαθημάτων με θέματα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο. Στην Στ' Δημοτικού στο μάθημα "Φυσικά", προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, γίνεται ήδη αναφορά-περιγραφή των αναπαραγωγικού συστήματος (ανατομία, λειτουργία, κτλ.). Αυτά που οφείλουν να γνωρίζουν τα παιδιά, τα διδάσκονται ήδη μέσα στα σχολικά τους εγχειρίδια. Ποιος ο λόγος να γίνει εξειδικευμένη μνεία σε νήπια;!;! Βλέποντας τις προθέσεις της κυβερνήσεως, η εισαγωγή εργαστηρίων-μαθημάτων "Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης" ήδη από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, αποσκοπεί εμμέσως πλην σαφώς στην προώθηση και καλλιέργεια της εικόνας του παρά φύσιν ως φυσιολογικού ήδη από τις πιο τρυφερές ηλικίες, ακολουθώντας τις "μοντέρνες τάσεις"-όπως έχει ήδη γίνει αποδεδειγμένα σε άλλες "προχώ" χώρες. Γίνεται να γίνει μάθημα "Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης" το οποίο να περιλαμβάνει: -την ενημέρωση για την ανατομία και λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος (ήδη γίνεται στην Στ' δημοτικού), -την καλλιέργεια του σεβασμού στο σώμα μας, -την προώθηση της αξίας της διαφύλαξης της αγνότητας του σώματος για πάμπολλους λόγους: ηθικούς, ψυχολογικούς, πρακτικούς, χριστιανικούς, κτλ., -την καλλιέργεια της εικόνας της φυσιολογικής οικογένειας (ξέρετε, αυτήν με έναν πατέρα και μία μητέρα)* ;;;; Μα δεν χρειάζεται εξειδικευμένο εργαστήριο για κάτι τέτοιο. Αυτά υποτίθεται ότι (θα πρέπει να) συνέχουν ήδη την προβλεπόμενη σχετική διδασκαλία. Επομένως, οι προθέσεις της κυβέρνησης να μπουν εξειδικευμένα εργαστήρια στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο για να διδάσκουν κάτι που ήδη γίνεται, φαίνονται αν μη τι άλλο, ύποπτες. Σε καμία περίπτωση πάντως, η εισαγωγή οποιουδήποτε μαθήματος Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό δεν μπορεί να θεωρηθεί υγιής και ισορροπημένη. Εκτός, βέβαια, εάν υπάρχουν προθέσεις προώθησης μιας διεστραμμένης φυσιολογικότητας, τις οποίες δυστυχώς βλέπουμε να υλοποιούνται σε πολλά δήθεν "προχώ" κράτη. Συμπερασματικά, ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με το κυβερνητικό επιδιωκώμενο. Και ως κυβερνώντες ενός δημοκρατικού κράτους, οφείλετε να λάβετε υπόψιν σας την πλειοψηφία των εύλογων και τεκμηριωμένων αντιδράσεων των Ελλήνων πολιτών. *Σημειωτέον: σέβομαι το διαφορετικό δε σημαίνει ότι το αναγνωρίζω ως φυσιολογικό και σίγουρα όχι ότι το προωθώ ως τέτοιο!