Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Ζεπάτου | 4 Μαΐου 2020, 23:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να ενισχυθεί το μάθημα της Μουσικής στο δημοτικό και να αποκατασταθεί το δίωρο σε όλες τις τάξεις διότι: α) υπάρχει ευρύ πεδίο ερευνών (εκπαιδευτικών, ιατρικών, νευροεπιστημών, ψυχολογίας, κοινωνικών κ.ά.) που τεκμηριώνουν τα πολλαπλά οφέλη της μουσικής και της σχολικής μουσικής εκπαίδευσης για τον άνθρωπο και την κοινωνία β) το μάθημα της μουσικής δημιουργεί κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη, π.χ. σε ευπαθείς ομάδες, συμπερίληψη παιδιών προσφύγων, καταπολέμηση σχολικού εκφοβισμού κ.ά. γ) αναπτύσσει μουσικές δεξιότητες και εκφραστικές ικανότητες που ενισχύουν την υγεία, την αυτοπεποίθηση και το ανοσιοποιητικό σύστημα του ατόμου και τις κοινωνικές και επικοινωνιακές του δεξιότητες, δ) οι μουσικές γνώσεις και δεξιότητες είναι περιζήτητες σε πολλούς τομείς διεπιστημονικής εργασίας. Σε πολλά πανεπιστήμια (π.χ. MIT) απονέμονται πτυχία διπλής ειδίκευσης που περιλαμβάνουν τη μουσική ως μία εκ των δύο ε) τα ισχύοντα προγράμματα σπουδών συνάδουν με την ύπαρξη δίωρου μουσικής στ) υπάρχει μόνιμη στελέχωση σε εκπαιδευτικούς ΠΕ 79.01 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.