Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Αναστασία | 4 Μαΐου 2020, 23:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εξαίρεση του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής από τις δυο τελευταίες τάξεις του δημοτικού (Ε΄και ΣΤ΄) δεν είναι παιδαγωγικά ορθή. Το μάθημα αφαιρέθηκε αυθαίρετα. Δυσκολευόμαστε πολύ να απαντήσουμε στα παιδιά όταν μας ρωτούν γιατί δεν κάνουν θεατρική αγωγή όπως οι υπόλοιπες τάξεις του σχολείου. Η είσοδος των παιδιών στην εφηβεία δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη για επαφή με το μάθημα του θεάτρου. Τους βοηθάει τόσο στον αυτοπροσδιορισμό τους όσο και στη σχέση τους με την υπόλοιπη κοινότητα του σχολείου. Μέσα από την παιδαγωγική του θεάτρου το παιδί καλλιεργεί δεξιότητες που το βοηθούν να συνενώσει και να συνθέσει τις γνωστικές του κατακτήσεις. Μέσα από την επαφή με το μάθημα το παιδί γίνεται δημιουργικό και αυτό - εκπληρώνεται. Μαθαίνει να καλλιεργεί την αυτοεκτίμηση του. Είναι λοιπόν επιτακτική η ανάγκη επαναφοράς του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στις δυο μεγάλες τάξεις του Δημοτικού.