Όντας εν ενεργεία εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αναρωτιέμαι ποιον σκοπό έχει αυτή η παρέμβαση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε αυτήν την πρώιμη ηλικία από την στιγμή αυτά που θέλουμε τα νήπια να ξέρουν για το θέμα αυτό ήδη τα ξέρουν, δηλαδή:
1) Ότι υπάρχει φαινοτυπική διάκριση μεταξύ του ανδρικού και γυναικείου φύλου (γιατί τη βλέπουν στην εξωτερική τους όψη)
2) Ότι τα παιδιά γεννιόνται από την πολλή αγάπη της μαμάς με τον μπαμπά (το πολύ να πεις- για να προσεγγίσεις περισσότερο την αλήθεια- ότι όταν η μαμά δεχθεί τον σπόρο της αγάπης του μπαμπά τότε αυτό που φυτρώνει, ο καρπός δηλαδή είναι τα παιδιά – με τον κίνδυνο της παρανόησης να αναρωτιούνται αν είναι φυτά…!!!) . Σε ΚΑΜΜΙΑ μα ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση σε αυτήν την ηλικία δε λες ωμά την αλήθεια. Όποιος το κάνει αυτό ΔΕΝ ξέρει από αγνές παιδικές ψυχές, τις συντρίβει και υποτιμά την ύψιστη στιγμή της ανθρώπινης δημιουργίας σε μια ζωώδη και ενστικτώδη διαδικασία.
Συνεχίζω να αναρωτιέμαι ποιος ο σκοπός αυτής της παρέμβασης στα νήπια και σκέφτομαι διάφορους λόγους στο πλαίσιο της αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας, αλλά ο εκπαιδευτικός πέρα από το να καλλιεργεί κλίμα αλληλο-αποδοχής και αλληλοσεβασμού δε μπορεί χωρίς την συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων να παραπέμψει σε ειδικούς ένα νήπιο που αντιμετωπίζει θέματα ταυτότητας φύλου. Άρα η λύση σε αυτό το θέμα δεν είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των άλλων νηπίων αλλά η εξατομικευμένη κατάλληλη βοήθεια τέτοιων μεμονωμένων περιστατικών που απέχουν πολύ από τον μέσο όρο των νηπίων.
Τέλος είναι σημαντικό να ενισχυθεί η προστασία της σωματικής, συναισθηματικής, ηθικής και ψυχικής ακεραιότητας των νηπίων καθώς και των παιδιών μέσα από θεματικές με άλλον τίτλο και άλλες επιδιώξεις. Ο κανόνας του εσώρουχου είναι βασικότατος.
Συνοψίζοντας διαφωνώ με την πρόωρη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων και των παιδιών του δημοτικού σχολείου ώστε να μη χάνουν έτσι την πολυπόθητη παιδικότητα και αγνότητά τους, και συμφωνώ με εξατομικευμένες συναινετικές παρεμβάσεις με τη βοήθεια ειδικών για τις περιπτώσεις που αντιμετωπίζουν θέματα ταυτότητας φύλου.
Όντας εν ενεργεία εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αναρωτιέμαι ποιον σκοπό έχει αυτή η παρέμβαση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε αυτήν την πρώιμη ηλικία από την στιγμή αυτά που θέλουμε τα νήπια να ξέρουν για το θέμα αυτό ήδη τα ξέρουν, δηλαδή: 1) Ότι υπάρχει φαινοτυπική διάκριση μεταξύ του ανδρικού και γυναικείου φύλου (γιατί τη βλέπουν στην εξωτερική τους όψη) 2) Ότι τα παιδιά γεννιόνται από την πολλή αγάπη της μαμάς με τον μπαμπά (το πολύ να πεις- για να προσεγγίσεις περισσότερο την αλήθεια- ότι όταν η μαμά δεχθεί τον σπόρο της αγάπης του μπαμπά τότε αυτό που φυτρώνει, ο καρπός δηλαδή είναι τα παιδιά – με τον κίνδυνο της παρανόησης να αναρωτιούνται αν είναι φυτά…!!!) . Σε ΚΑΜΜΙΑ μα ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση σε αυτήν την ηλικία δε λες ωμά την αλήθεια. Όποιος το κάνει αυτό ΔΕΝ ξέρει από αγνές παιδικές ψυχές, τις συντρίβει και υποτιμά την ύψιστη στιγμή της ανθρώπινης δημιουργίας σε μια ζωώδη και ενστικτώδη διαδικασία. Συνεχίζω να αναρωτιέμαι ποιος ο σκοπός αυτής της παρέμβασης στα νήπια και σκέφτομαι διάφορους λόγους στο πλαίσιο της αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας, αλλά ο εκπαιδευτικός πέρα από το να καλλιεργεί κλίμα αλληλο-αποδοχής και αλληλοσεβασμού δε μπορεί χωρίς την συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων να παραπέμψει σε ειδικούς ένα νήπιο που αντιμετωπίζει θέματα ταυτότητας φύλου. Άρα η λύση σε αυτό το θέμα δεν είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των άλλων νηπίων αλλά η εξατομικευμένη κατάλληλη βοήθεια τέτοιων μεμονωμένων περιστατικών που απέχουν πολύ από τον μέσο όρο των νηπίων. Τέλος είναι σημαντικό να ενισχυθεί η προστασία της σωματικής, συναισθηματικής, ηθικής και ψυχικής ακεραιότητας των νηπίων καθώς και των παιδιών μέσα από θεματικές με άλλον τίτλο και άλλες επιδιώξεις. Ο κανόνας του εσώρουχου είναι βασικότατος. Συνοψίζοντας διαφωνώ με την πρόωρη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων και των παιδιών του δημοτικού σχολείου ώστε να μη χάνουν έτσι την πολυπόθητη παιδικότητα και αγνότητά τους, και συμφωνώ με εξατομικευμένες συναινετικές παρεμβάσεις με τη βοήθεια ειδικών για τις περιπτώσεις που αντιμετωπίζουν θέματα ταυτότητας φύλου.