Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη ΘΩΜΑΣ ΜΠΟΛΗΣ | 4 Μαΐου 2020, 23:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχολικός εκφοβισμός στα ΕΠΑΛ και ηλικίες μαθητών Υπηρετώ στην τεχνική εκπαίδευση 25 χρόνια στην Δυτική Αττική και πιστεύω ότι έχω πολύ καλή γνώση(ανταλλάσοντας απόψεις και με συναδέλφους) για το τι συμβαίνει στα σχολειά μας. Είναι συχνό το φαινόμενο να εγγράφονται στα σχολεία της ΤΕΕ μαθητές που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος τη ηλικίας τους. Οι μαθητές αυτοί έρχονται για να «εξοπλιστούν» με επαγγελματική γνώση (τυπική και ουσιαστική)που τους είναι απαραίτητη για τηνμελλοντική τους επιβίωση στην αγορά εργασίας. Εχουν συνηδειτοποιήσει το πόσο δύσκολο είναι «να τα βγάλει πέρα» κανείς στην «μεταμνημονιακή Ελλάδα» και προσπαθουν να πάρουν το καλύτερο δυνατό επίπεδο γνώσης στον τομέα που φοιτούν γι αυτό και στηρίζουν το έργο του εκπαιδευτικού στην τάξη και στα εργαστήρια. Πολλές φορές επειδή έχουν ήδη εργασιακή εμπειρία στον τομέα τους μεταδίδουν μέρος από την εμπειρία τους στους συμμαθητές τους και στους δασκάλους τους. Το μπούλινγκ στον σχολικό χώρο γίνεται συνήθως από μαθητέςμικρότερης των 18 ετών ηλικίας που δεν έχουν κατασταλάξει σαν προσωπικότητες. Αναζητώντας στο διαδίκτυο τη φράση «μπούλινγκ στατιστική» θα οδηγηθούμε σε άρθρα και στατιστικούς πίνακες που αναφέρονται κυρίως σε ηλικίες μέχρι 17 ετών. Αν θα θέλαμε να έχουμε μια πραγματική άποψη για τον σχολικό εκφοβισμό στα ΕΠΑΛ ο καλύτερος τρόπος πιστεύω είναι να συμπληρώσουν μία διαδικτυακή φόρμα οι ψυχολόγοι που έχουν υπηρετήσει την τελευταία τριετία στα σχολεία μας και έχουν κάνει συνεδρίες με μαθητές θύματα μπούλινγκ. Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι κατοχυρωμένο από το σύνταγμα δικαίωμα(άρθρο 16) κάθε Ελληνα πολίτη να επιλέγει όποια κρατική εκπαιδευτική δομή νομίζει ότι ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του. Θωμάς Μπόλης Πληροφορικός του Επαλ Πετρούπολης