Είναι προφανές ότι η πρώιμη σεξουαλική αγωγή στο νήπιο και δημοτικό μπορεί να έχει μόνο αρνητικές συνέπειες:
1. Δημιουργεί εμμονές αφού από όλο το σώμα δίνεται έμφαση μόνο στα γεννητικά όργανα.
2. Δημιουργεί περιέργεια στα μικρά παιδιά να περιεργαστούν τα γεννητικά τους όργανα και να έχουν σεξουαλικές αναζητήσεις πρόωρες και παράταιρες για την ηλικία τους.
Από την άλλη υψηλής αξιοπιστίας ανασκοπήσεις έχουν δείξει ότι η σεξουαλική αγωγή σε μεγαλύτερες ηλικίες δεν έχει θετικά αποτελέσματα ούτε στη μείωση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων, ούτε στις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες.[https://www.cochranelibrary.com/cdsr/doi/10.1002/14651858.CD006417.pub3/full
Η γνώση που προσφέρει η βιολογία για το αναπαραγωγικό σύστημα ήδη από το δημοτικό και μετά στο γυμνάσιο και τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα που διδάσκονται στις μεγαλύτερες τάξεις, είναι αρκετά για να δώσουν τις απαραίτητες γνώσεις. Τα υπόλοιπα στοιχεία που περιλαμβάνει η σεξουαλική αγωγή είναι υποκειμενικά, μπορεί να έρχονται σε αντίθεση με τις αξίες της οικογένειας και πρέπει να δίνονται από τους γονείς.
Αλεβίζος Μιχαήλ
Εκπαιδευτικός
Είναι προφανές ότι η πρώιμη σεξουαλική αγωγή στο νήπιο και δημοτικό μπορεί να έχει μόνο αρνητικές συνέπειες: 1. Δημιουργεί εμμονές αφού από όλο το σώμα δίνεται έμφαση μόνο στα γεννητικά όργανα. 2. Δημιουργεί περιέργεια στα μικρά παιδιά να περιεργαστούν τα γεννητικά τους όργανα και να έχουν σεξουαλικές αναζητήσεις πρόωρες και παράταιρες για την ηλικία τους. Από την άλλη υψηλής αξιοπιστίας ανασκοπήσεις έχουν δείξει ότι η σεξουαλική αγωγή σε μεγαλύτερες ηλικίες δεν έχει θετικά αποτελέσματα ούτε στη μείωση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων, ούτε στις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες.[https://www.cochranelibrary.com/cdsr/doi/10.1002/14651858.CD006417.pub3/full Η γνώση που προσφέρει η βιολογία για το αναπαραγωγικό σύστημα ήδη από το δημοτικό και μετά στο γυμνάσιο και τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα που διδάσκονται στις μεγαλύτερες τάξεις, είναι αρκετά για να δώσουν τις απαραίτητες γνώσεις. Τα υπόλοιπα στοιχεία που περιλαμβάνει η σεξουαλική αγωγή είναι υποκειμενικά, μπορεί να έρχονται σε αντίθεση με τις αξίες της οικογένειας και πρέπει να δίνονται από τους γονείς. Αλεβίζος Μιχαήλ Εκπαιδευτικός