Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ναταλία Ρασούλη | 4 Μαΐου 2020, 23:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στη χώρα του Πολιτισμού, στην χώρα που πίστεψε ότι ο πραγματικά μορφωμένος άνθρωπος είναι ο μουσικός άνθρωπος, στη χώρα που η Τέχνη άνθισε και σκόρπισε φως, είναι το λιγότερο φτώχεια τα μαθήματα της τέχνης στα σχολεία να τα ψάχνεις με το μεγεθυντικό φακό και να πραγματοποιούνται σαν μια μικρή διασκέδαση και ψυχαγωγία. Οι τέχνες είναι εκείνες που ενεργοποιούν και αναπτύσσουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο, αναπτύσσουν ήθος με την αρχαία του έννοια ως χαρακτήρα, αλλά και με την σημερινή. Αναπτύσσουν δεξιότητες, βάθος, διαύγεια, κατανόηση του κόσμου που μας περιβάλλει διότι η τέχνη αφουγκράζεται. Αναπτύσσουν τις αισθήσεις, την αντίληψη και το εύρος αυτής. Μια χώρα που θέλει πραγματικά μορφωμένους ανθρώπους, αλλά και θέλει να παίξει ένα ρόλο πρωταγωνιστικό στην παγκόσμια σκηνή, πρέπει να δώσει μεγάλη βαρύτητα στην τέχνη. Η μουσική, ο χορός, το θέατρο, η αγγειοπλαστική, η ζωγραφική, η γλυπτική, είναι τα πιο σίγουρα μέσα για έναν λαό με αυτοεκτίμηση, αλλά και κατανόηση για τον πολιτισμό των άλλων. Ένας λαός χωρίς Πολιτισμό με την θέση που του πρέπει και όχι σαν απλό σκότωμα ώρας, είναι ένας λαός που θα πατώνει πάντα σε κάθε εξέλιξη του παγκόσμιου γίγνεσθαι και θα είναι ο μόνιμος κομπάρσος τρέχοντας στο τέλος να προλάβει τις αλλαγές των προηγμένων χωρών.