Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Θεοδώρα Αντωνίου | 4 Μαΐου 2020, 23:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ με την αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο τέλος της σχολικής χρονιάς γιατί θεωρώ πως δεν αναβαθμίζει την ποιότητα της εκπαίδευσης παρά μόνο αυξάνει το άγχος και εντατικοποιεί την εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα, για το μάθημα των Αγγλικών το οποίο διδάσκω, θεωρώ πως είναι άλλες οι προτεραιότητες αν θέλουμε οι μαθητές μας να έχουν μια συνέχεια από την μια τάξη στην άλλη και τελικά να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε και την απόκτηση του ΚΠΓ στο τέλος του Γυμνασίου. Ενδεικτικά αναφέρω πως πρέπει να τεθούν ρεαλιστικοί στόχοι σχετικά με τις ώρες διδασκαλίας και την ύλη που αναμένουμε να καλυφθεί κάθε χρόνο καθώς και να γραφτούν νέα βιβλία που θα ενσωματώνουν τους στόχους του ΕΠΣ-ΞΓ και θα υποστηρίζουν τον εκπαιδευτικό, με πρόβλεψη για διαβαθμισμένο υλικό, υλικό κατάλληλο για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και διαθεματική σύνδεση με όσα μαθήματα του σχολείου είναι δυνατό.