Διαφωνώ κάθετα και απόλυτα σε οποιοδήποτε πονηρό ,διεστραμμένο και κατευθυνόμενο νομοσχέδιο που αφορά τρυφερές ψυχές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού. Όταν κάποιος μαθαίνει μουσική πρώτα αποκτά τα βασικά και μετά πηγαίνει στη σύνθεση. Πρώτα λοιπόν μαθαίνει την μητρική ελληνική γλώσσα η οποία είναι η μόνη εδώ και αιώνες νοηματική και όχι σημειολογική.Όταν μάλιστα όλο και πιο πολλά πανεπιστήμια εισάγουν και την αρχαία ελληνική σε τμήματά τους.Όσον αφορά την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αυτές τις ηλικίες μόνο διεστραμμένα και άρρωστα μυαλά θα μπορούσαν να σκεφτούν έτσι.Μπορεί μορφωμένα αλλά χωρίς υγιή παιδεία και με διαταραγμένη πνευματικότητα.Ειδικά όταν πρόκειται για ελληνόπουλα και μας ενδιαφέρει η συνέχεια της μακραίωνης παράδοσης της ελληνικής παιδείας και πνευματικής προόδου των παιδιών μας, κόντρα σε πονηρά σχέδια νεοεποχιτών και "Εφιαλτών'.
Διαφωνώ κάθετα και απόλυτα σε οποιοδήποτε πονηρό ,διεστραμμένο και κατευθυνόμενο νομοσχέδιο που αφορά τρυφερές ψυχές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού. Όταν κάποιος μαθαίνει μουσική πρώτα αποκτά τα βασικά και μετά πηγαίνει στη σύνθεση. Πρώτα λοιπόν μαθαίνει την μητρική ελληνική γλώσσα η οποία είναι η μόνη εδώ και αιώνες νοηματική και όχι σημειολογική.Όταν μάλιστα όλο και πιο πολλά πανεπιστήμια εισάγουν και την αρχαία ελληνική σε τμήματά τους.Όσον αφορά την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αυτές τις ηλικίες μόνο διεστραμμένα και άρρωστα μυαλά θα μπορούσαν να σκεφτούν έτσι.Μπορεί μορφωμένα αλλά χωρίς υγιή παιδεία και με διαταραγμένη πνευματικότητα.Ειδικά όταν πρόκειται για ελληνόπουλα και μας ενδιαφέρει η συνέχεια της μακραίωνης παράδοσης της ελληνικής παιδείας και πνευματικής προόδου των παιδιών μας, κόντρα σε πονηρά σχέδια νεοεποχιτών και "Εφιαλτών'.