Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη Κασιμάτη | 5 Μαΐου 2020, 00:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πλέον επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά μέσω του βιώματος μαθαίνει καλύτερα και πιο ουσιαστικά! Η Αισθητική αγωγή καλλιεργει, και ενθαρρύνει το παιδί να εκφραστεί. Το βοηθάει να γίνει ευαισθητοποιημένος πολίτης σωστός παρατηρητής και αποτελεσματικός ταυτόχρονα. Απευθύνεται στα πολλαπλά είδη ευφυΐας του παιδιου και σέβεται την μοναδικότητα του. Δεν είναι οξύμωρο να μπαίνουν λοιπόν οι τέχνες στη διδασκαλία όλων των μαθημάτων και να μειώνονται οι ώρες της Αισθητικής αγωγής