Πρώτα απο ολα θα πρέπει να αξιολογούνται οι διευθυντές , να μην παραμένουν πέραν της τριετίας στο ίδιο πρότυπο η πειραματικό και να εκτελούν θητεία και σε μη πειραματικά η πρότυπα δημόσια ιδρύματα.
Στην αξιολόγηση του συνόλου των εκπαιδευτών πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η γνώμη των ΓΟΝΕΩΝ είτε μεμονωμένα είτε μέσω των συλλόγων.
Η αριστεία των μαθητών κατα τις σχολικές επιδόσεις δεν ειναι ενδεικτική των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών γιατί ειναι γνωστή η χαλαρότητα με την οποία βαθμολογούνται οι μαθητές ιδιαίτερα στο γυμνάσιο . Ευχαριστημένοι οι μαθητές, ευχαριστημένοι οι γονείς ήσυχοι οι καθηγητές!
Υπάρχουν παραδείγματα καθηγητών που παραμένουν στα εκπαιδευτικά ιδρύματα με θετικές αξιολογήσεις απο τους διευθυντές τους παρόλο που δεν προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο παρά ψυχαγωγικό! Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιες καθηγήτριες στο πειραματικό Αναβρυτων που εδώ και κάποια χρονια με την πρόφαση ,άλλη μια χρονια και θα συνταξιωδωτηθω συνεχίζουν να « διδάσκουν».
Πρώτα απο ολα θα πρέπει να αξιολογούνται οι διευθυντές , να μην παραμένουν πέραν της τριετίας στο ίδιο πρότυπο η πειραματικό και να εκτελούν θητεία και σε μη πειραματικά η πρότυπα δημόσια ιδρύματα. Στην αξιολόγηση του συνόλου των εκπαιδευτών πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η γνώμη των ΓΟΝΕΩΝ είτε μεμονωμένα είτε μέσω των συλλόγων. Η αριστεία των μαθητών κατα τις σχολικές επιδόσεις δεν ειναι ενδεικτική των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών γιατί ειναι γνωστή η χαλαρότητα με την οποία βαθμολογούνται οι μαθητές ιδιαίτερα στο γυμνάσιο . Ευχαριστημένοι οι μαθητές, ευχαριστημένοι οι γονείς ήσυχοι οι καθηγητές! Υπάρχουν παραδείγματα καθηγητών που παραμένουν στα εκπαιδευτικά ιδρύματα με θετικές αξιολογήσεις απο τους διευθυντές τους παρόλο που δεν προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο παρά ψυχαγωγικό! Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιες καθηγήτριες στο πειραματικό Αναβρυτων που εδώ και κάποια χρονια με την πρόφαση ,άλλη μια χρονια και θα συνταξιωδωτηθω συνεχίζουν να « διδάσκουν».