Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Άννα Παπαδοπούλου | 5 Μαΐου 2020, 00:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ας μάθουμε πρώτα καλά τη μητρική μας γλώσσα κι έχουμε καιρό για τα αγγλικά. Παιδιά φίλων Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό και τα παιδιά τους άκουγαν 2 με 3 γλώσσες από γεννησιμιού τους κατέληξαν να μιλούν μια αυτοσχέδιας γραμματικής και συντακτικού γλώσσα με μίγμα λέξεων από τις 2 ή τις 3 γλώσσες. Δυστυχώς τα παιδιά δε μπορούσαν να μιλήσουν καμιά από τις 2 ή 3 γλώσσες σωστά.... που να κατανοήσουν το πλάτος και το βάθος της κάθε γλώσσας... Η γλώσσα και η σκέψη αλληλεπιδρούν και η μια αναπτύσσει την άλλη αμφίδρομα.Η γλώσσα είναι το μέσο με το οποίο εκφράζεται η σκέψη και η σκέψη αναπτύσσει τη γλώσσα. Για να χτίσουμε δυνατά σκεπτόμενους ανθρώπους το βασικότερο είναι η καλλιέργεια των δυνατοτήτων της γλώσσας στο έπακρο. Δε γίνονται όμως όλα τέλεια, άρα επιμένουμε στην μητρική. Τώρα πια με τα προγράμματα αυτόματης μετάφρασης που συνεχώς θα βελτιώνονται, οι ξένες γλώσσες θα χάνουν την αίγλη του παρελθόντος...