Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Χρυσάνθη Ζεπάτου | 5 Μαΐου 2020, 00:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί ενίσχυση της Μουσικής; Η ΚΡΙΣΗ της ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ανέδειξε αναμφισβήτητα τον ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ρόλο της Μουσικής στη ζωή του ανθρώπου. Είδαμε σε εικόνες και βίντεο που έκαναν το γύρο του κόσμου, ότι οι άνθρωποι για να στηριχθούν ψυχολογικά σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο στράφηκαν ενστικτωδώς στη μουσική και το ΜΟΥΣΙΚΟ τους ΒΙΩΜΑ. Η Μουσική λοιπόν δεν είναι απλά ένα μάθημα που ωφελεί το παιδί στα διάφορα στάδια ανάπτυξής του: η ίδια η μουσική είναι μάθημα ΖΩΗΣ! Για το δε παιδί, είναι η ίδια η ζωή. Σκεφτείτε μόνο πως ο πρώτος λόγος του παιδιού, πριν μιλήσει είναι τραγουδιστικός λόγος! Επειδή λοιπόν τα επόμενα χρόνια προβλέπονται δυσοίωνα, θα πρέπει να στρέψουμε την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην ενδυνάμωση των παιδιών μέσα από τη συμμετοχή τους σε συλλογικές μουσικές δράσεις στο σχολείο, π.χ. χορωδία και μουσικά σύνολα (με όργανα Orff κ.ά.) οι οποίες θα μπορούσαν να πραγματοποιούνται μία ώρα εβδομαδιαία στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης από τον εκπαιδευτικό Μουσικής. Είναι πλέον ζήτημα που αφορά την ψυχική υγεία και ισορροπία των παιδιών. Η πρώιμη συσσώρευση γνώσεων με την αύξηση ωρών αντίστοιχων μαθημάτων μόνο επιπλέον πίεση θα επιφέρει στους μικρούς μαθητές στο ελληνικό σχολείο, δεδομένου ότι είναι ήδη υπερφορτωμένοι- δεν θέλω να κάνω σύγκριση με Φιλανδία- κι επιπλέον αύξηση των ωρών εξωσχολικών μαθημάτων κι αντίστοιχα του κόστους για τους γονείς...