Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη Konstantinos | 17 Ιανουαρίου 2011, 12:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κλήρωση και πάλι κλήρωση και μόνο κλήρωση και αποκλειστικά κλήρωση, από την 1η τάξη μέχρι την αποφοίτηση, σε όλες τις τάξεις, σε όλες τις βαθμίδες. Ο λόγος, η διαβλητότητα των επιλογών που γίνονται στην Ελληνική κοινωνία παντού. Αν αλλάξει η χώρα μας, το ξανασυζητάμε. Σήμερα πάντως όχι, γιατί αν μπούμε σε εξετάσεις, που ακούγεται λογικό, θα πρέπει να δούμε και ποιός θα τις κάνει και τι παρεκκλίσεις θα επιτρέπονται. Η εμπειρία απο τις πανελλήνιες με τις εφευρέσεις των "δυσλεκτικών" και λοιπών "ειδικών" παθήσεων που δίνουν εξετάσεις απ΄την πίσω πόρτα, ή των "καρκινοπαθών" που θεραπεύονται μετά την μεταγραφή, ας είναι μάθημα για να κρατήσουμε τουλάχιστον τα παιδάκια εκτός διαφθοράς από τόσο μικρά. Ας περιορίσουμε τα παιδία συναλλαγής. Ήμουν όλα τα χρόνια σε πρότυπο σχολείο και οι παραφωνίες ήταν οι μαθητές που μπαίναν στις ενδιάμεσες τάξεις χωρίς κλήρωση.