Ναι στην αξιολόγηση των μαθητών αλλα αυτό δεν ειναι η λύση του προβλήματος!
Τα παιδια ειναι τα θύματα .
Αν οι εκπαιδευτικοί των προτύπων και των πειραματικών ενεργούν βάση συγκεκριμένης εκπαιδευτικής διαδικασίας , κοινης για ολα τα πρότυπα και πειραματικά, και δεν αναλώνονται μόνο στην δίκη τους προβολή , μέσω των ομίλων και των διακρισεων των μαθητών σε διαφορους μαθητικούς διαγωνισμούς αριστείας, εκμεταλλευόμενοι την ποιότητα των μαθητών που διαθέτουν, τότε οι μαθητές δεν θα είχαν κανένα άγχος για τα προβλεπόμενα απο το άρθρο 18 .
Η χαλαρότητα των εκπαιδευτικών ως προς την βαθμολογία και ως προς την παρεχόμενη γνώση προκαλεί άγχος τόσο στους γονείς όσο και στα παιδια.
Απο την άλλη οι καθηγητές των προτύπων Λυκείων έρχονται αντιμέτωποι με ένα σημαντικό αριθμό «άριστων» μαθητών με σημαντικά κενά στην παρεχόμενη απο το Γυμνάσιο γνώση.
Λυσεις υπάρχουν, αρκεί να προσπαθήσουμε να τις εντοπίσουμε και να είμαστε θετικοί σε κάθε προσπάθεια!
Ναι στην αξιολόγηση των μαθητών αλλα αυτό δεν ειναι η λύση του προβλήματος! Τα παιδια ειναι τα θύματα . Αν οι εκπαιδευτικοί των προτύπων και των πειραματικών ενεργούν βάση συγκεκριμένης εκπαιδευτικής διαδικασίας , κοινης για ολα τα πρότυπα και πειραματικά, και δεν αναλώνονται μόνο στην δίκη τους προβολή , μέσω των ομίλων και των διακρισεων των μαθητών σε διαφορους μαθητικούς διαγωνισμούς αριστείας, εκμεταλλευόμενοι την ποιότητα των μαθητών που διαθέτουν, τότε οι μαθητές δεν θα είχαν κανένα άγχος για τα προβλεπόμενα απο το άρθρο 18 . Η χαλαρότητα των εκπαιδευτικών ως προς την βαθμολογία και ως προς την παρεχόμενη γνώση προκαλεί άγχος τόσο στους γονείς όσο και στα παιδια. Απο την άλλη οι καθηγητές των προτύπων Λυκείων έρχονται αντιμέτωποι με ένα σημαντικό αριθμό «άριστων» μαθητών με σημαντικά κενά στην παρεχόμενη απο το Γυμνάσιο γνώση. Λυσεις υπάρχουν, αρκεί να προσπαθήσουμε να τις εντοπίσουμε και να είμαστε θετικοί σε κάθε προσπάθεια!