Θεωρώ ότι θα έπρεπε να τεθεί στο διάλογο η κατάργηση της δίχρονης υποχρεωτικής φοίτησης στο νηπιαγωγείο και όχι εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο νηπιαγωγείο.
Από τη μέχρι τώρα εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής φοίτησης παιδιών ηλικίας τεσσάρων ετών στο νηπιαγωγείο μας δείχνει ότι δεν υπάρχουν οι αναγκαίες προϋποθέσεις (ολοήμερη φοίτηση, κατάλληλες αίθουσες, σίτιση κ.ά.) ούτε προθέσεις( κανένα πρόγραμμα κατασκευής νέων νηπιαγωγείων) από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την επιτυχή υλοποίηση της δίχρονης υποχρεωτικής φοίτησης με συνέπεια την υποβάθμιση των συνθηκών φοίτησης των παιδιών (προνηπίων και νηπίων).
Ως γονιός νηπίου πιστεύω η ελεύθερη επιλογή των γονέων ανάμεσα στο Νηπιαγωγείο και τον Παιδικό Σταθμό για τα παιδιά τους, με βάση τις αναπτυξιακές ανάγκες κάθε παιδιού,σαφώς, υποστηρίζει την καλύτερη λειτουργία της οικογενείας.
Θεωρώ ότι θα έπρεπε να τεθεί στο διάλογο η κατάργηση της δίχρονης υποχρεωτικής φοίτησης στο νηπιαγωγείο και όχι εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Από τη μέχρι τώρα εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής φοίτησης παιδιών ηλικίας τεσσάρων ετών στο νηπιαγωγείο μας δείχνει ότι δεν υπάρχουν οι αναγκαίες προϋποθέσεις (ολοήμερη φοίτηση, κατάλληλες αίθουσες, σίτιση κ.ά.) ούτε προθέσεις( κανένα πρόγραμμα κατασκευής νέων νηπιαγωγείων) από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την επιτυχή υλοποίηση της δίχρονης υποχρεωτικής φοίτησης με συνέπεια την υποβάθμιση των συνθηκών φοίτησης των παιδιών (προνηπίων και νηπίων). Ως γονιός νηπίου πιστεύω η ελεύθερη επιλογή των γονέων ανάμεσα στο Νηπιαγωγείο και τον Παιδικό Σταθμό για τα παιδιά τους, με βάση τις αναπτυξιακές ανάγκες κάθε παιδιού,σαφώς, υποστηρίζει την καλύτερη λειτουργία της οικογενείας.