• Σχόλιο του χρήστη 'DOG' | 26 Νοεμβρίου 2009, 13:38

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κατ αρχην συγχαρητηρια για τις αρχες αξιοκρατιας που εχετε και τις εως τωρα προσπαθειες αλλαγων.Ξερουμε οτι ο προεδρος εχει τη διαθεση να αλλαξει προς το καλυτερο τα πραγματα και να συγκρουστει για αυτο. Πιστευω οτι ειναι ωρα να αλλαξει το συστημα προσληψης των εκπαιδευτικων κ να υπαρξει ενα πιο δικαιο συστημα για ολους. Η αρχη εγινε με τον τερματισμο της βυσματικης ΠΔΣ.Συγχαρητηρια. Μενει ακομα να κλεισετε καποιες παρομοιες τρυπες οπως η Σιβιτανειδιος κ τα εκκλησιαστικα,οπου οι διαδικασιες προσληψεις ειναι ακομα αδιαφανεις. Το συστημα που θα προτεινω θα δινει μεγαλυτερη βαρυτητα στον ασεπ,προσπαθωντας παραλληλα να σεβαστει το τρεξιμο των παιδιων για την προυπηρεσια, κ να διασφαλισει την αποκτηση προυπηρεσιας μεσω ασεπ,ετσι ωστε σε τελικη αναλυση ο ασεπ θα εχει τη μεγαλυτερη βαρυτητα. Ολα αυτα ομως με την προυποθεση οτι θα υπαρχει σημαντικη βελτιωση του διαγωνισμου του ασεπ. Το συστημα που προτεινω εμπεριεχει τη δημιουργια ενος πινακα οπου τα μορια θα προερχονται από: 1) προυπηρεσια(τα μορια να υπολογιζονται όπως τωρα) 2) βαθμoυς ΑΣΕΠ: Tα μορια τωρα σταδιακα χανονται.Μετρανε ολοκληρα για 2 χρονια,μετα στο μισο,κ σταδιακα χανονται.Προτεινω : Τα μορια από ασεπ(οσα είναι πανω από το 55,όπως ισχυει κ σημερα) να διαιρουνται δια 2 κ να μενουν μονιμα στον πινακαΠχ ενας που εγραψε 65 εχει 10/2=5 μορια..(ετσι αν καποιος γραψει πχ 3 φορες 65,αλλα δεν είναι στους διοριστεους να μπορει να ανταμειφθει παιρνοντας 3Χ5=15 μορια-στην ουσια το /2 μπορει να μετατραπει σε /1,5 αναλογα τα βαρυτητα που θελετε να δοθει).Τα μορια από ολους τους ασεπ να προσμετρωνται κ να αθροιζονται. 3) Ηλικια:τα χρονια τα οποια καποιος εχει το πτυχιο να διαιρουνται δια 4 κ να προσμετρωνται στον πινακα.Ανωτατο οριο μοριων από ηλικια τα 5 μορια.(πχ αν καποιος εχει το πτυχιο 10 χρονια,παιρνει 2,5 μορια.)Εννοειται ότι ο συντελεστης μπορει να μειωθει αναλογα τη βαρυτητα που θελετε να δοθει στην ηλικια 4) Βαθμος πτυχιου:αφαιρουμε από το βαθμο το 5 (βαση) κ προσθετουμε τα αντοιστοιχα μορια.(πχ καποιος με βαθμο 7,5 παιρνει 2,5 μορια) 5) Μεταπτυχιακο:2 μορια +(βαθμος μεταπτυχιακου-5)/2 (πχ καποιος με μεταπτυχιακο 7,5 παιρνει 2+(2,5/2)=2+1,25=3,25 μορια) 6) Μπονους κάθε επιτυχιας σε ασεπ τα 2 μορια. Ετσι λαμβανονται υποψιν πολλα πραγματα(βαθμος πτυχιου μεταπτυχιακο,ηλικια,προυπηρεσια,βαθμοι κ επιτυχιες ασεπ).Αναλογα με την βαρυτητα που θελετε να δωσετε στο καθετι αυξομειωνονται και οι συντελεστες. Σ αυτόν τον πινακα,οποιος φτασει τα 24 μορια(όχι καθαρης προυπηρεσιας όπως είναι μεχρι τωρα,αλλα όπως το περιεγραψα),και με βαση την ημερομηνια που τα συμπληρωσε εχει προτεραιοτητα διορισμου. Το 50% διορισμων να γινεται από αυτόν τον πινακα κ το 50% από ασεπ. Εξαλλου,εφοσον κ η προυπηρεσια θα μπορει να αποκτηθει μονο από καλο βαθμο σε ασεπ,κ οι διορισμοι από τον πινακα θα απαιτουν καλο βαθμο στον ασεπ. Δεν απαιτειται μεταβατικο σταδιο,καθως οσοι εχουν προυπηρεσια μεγαλη,δε χανουν τα μορια.Απλα οσοι εχουν γραψει καλα σε ασεπ,ανεβαινουν κ αυτοι. Για διορισμο εννοειται ότι απαιτειται 1 επιτυχια σε Ασεπ. Οι αναπληρωτες να προσλαμβανονται 50% από τον πινακα που ειπαμε κ 50% από τον τελευταιο Ασεπ Καταργηση της ωρομισθιας(εκτος από εξαιρετικες περιπτωσεις) Πινακες ωρομισθιας ανα νομο( για εξαιρετικες περιπτωσεις) κ για αναπληρωτες ανα περιφερεια(χωρις περιορισμο στο ποσες περιφερειες μπορουν να δηλωθουν) Στα δυσπροσιτα σχολεια τα μορια να πολλαπλασιαζονται χ 1.5,κ οχι Χ 2,εφοσον θα πηγαινει καποιος απο τον ιδιο νομο(ενω τωρα παει κ σε αλλους).Να εξαιρεθουν τα μικρα νησια,οπου θα πολλαπλασιαζονται Χ 2(με την εννοια οτι δεν ειναι το ιδιο να εισαι 1 ωρα δρομο,απο το να θες 2 καραβια για να πας) Με αυτό το συστημα δεν απαξιωνεται ο κοπος του ωρομισθιου που μαζεψε την προυπηρεσια,ουτε οι επιτυχιες κ οι καλοι βαθμοι σε γραπτο ασεπ.Και δεν χανεται ενας βαθμος σε ασεπ που δεν σου εξασφαλιζει μεν διορισμο ή προυπηρεσια,δεν παυει όμως να είναι επιτυχια.Γιατι να χαθει? Επισης δινεται η δυνατοτητα σε νεους πτυχιουχους να διεκδικησουν διορισμο από τον γραπτο διαγωνισμο-δεν αποκλειονται όπως στην επετηριδα. Επισης,μεχρι τωρα τα μορια από ασεπ σε βοηθουσαν να παρεις προυπηρεσια που θα σε διοριζε με το 24 μηνο.Τωρα δινοντας βαρυτητα στο διαγωνισμο,τα μορια δεν θα πρεπει να μετατραπουν σε προυπηρεσια,αλλα μετρανε(ειτε διαιρουμενα δια 2,ειτε δια 1,5) κατευθειαν. Τελος,αν δοθει βαρυτητα στον γραπτο ΑΣΕΠ,θα πρεπει αυτος να βελτιωθει σημαντικα.Πιο συγκεκριμενα: 1) Σαφης Βιβλιογραφία(κυριως από τα σχολικα).Δεν γινεται να προσπαθουμε πχ να μαντεψουμε τινος ιστορικου την αποψη υιοθετει ο κάθε διορθωτης 2) Θέματα πολλαπλής επιλογής σε όλα-Αντικειμενικοτητα-Τελος στην αυθαιρετη βαθμολογηση του κάθε διορθωτη. 3) Προγραμματισμός χρόνου διεξαγωγής του διαγωνισμού ((4-5 μηνες πριν)και. Συγκεκριμένη ύλη με έγκαιρη ανακοίνωσή της( 1 χρονο πριν) 4) Λιγοτερη προχειροτητα στις ερωτησεις. Όλα αυτά απαιτουνται καθως δεν εχουν ολοι δυνατοτητα να περιμενουν ένα Ασεπ-θελουν όμως να συμμετεχουν κ πρεπει να εχουν ισες ευκαιριες. Τελος,θα πρεπει να δημιουργηθουν ολοημερα γυμνασια κ λυκεια τα οποια θα απαιτησουν περισσοτερους διορισμους,αλλα κ θα βοηθησουν το επιπεδο της παιδειας στην χωρα μας. Καλη επιτυχια στις αλλαγες που προσπαθειτε να κανετε.Όχι μονο στην παιδεια,αλλα σε ολους τους τομεις.Αν ειστε δικαιοι κ σωστοι ο κοσμος θα σας στηριξει κ παλι. Με δημοκρατικους χαιρετισμους DOG