Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ν.Σ. | 5 Μαΐου 2020, 00:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το επτάωρο στη Γ' Λυκείου ήταν ένα θετικό βήμα που βοήθησε πολλούς μαθητές. Πιστεύω ότι πρέπει να μείνει. Επιπλέον δεν μπορούμε να μιλάμε για αναβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής όταν το μάθημα πρακτικά δεν διδάσκεται σε όλο το Λύκειο και πολλοί μαθητές φεύγουν από αυτό έχοντας διδαχθεί μόνο μια ώρα την εβδομάδα στη Β Λυκείου. Πρέπει να δοθεί στη Β ως μάθημα κατεύθυνσης και στη Γ' να δοθεί ξανά σοτσ μαθητές το δικαίωμα να επιλέξουν μαθήματα επιλογής Πληροφορικής όπως υπήρχαν για πάρα πολλά χρόνια. Είναι τουλάχιστον οξύμωρο να διδασκόταν περισσότερο η Πληροφορική πριν 15 χρόνια παρά σήμερα.