Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ | 5 Μαΐου 2020, 00:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μονόωρο μάθημα αποδυνάμωσε το μάθημα και το έκανε πολλές φορές ανύπαρκτο μέσα στην σχολική καθημερινότητα μια και πολλά τμήματα τυχαίνει να λείπουν σε σχολική εκδρομή ή να έχουν πρόβα γιορτής.Εκτός αυτού έχοντας μονοωρο μάθημα ο εκπαιδευτικός μουσικής αδυνατεί να αναπτύξει πολλές δράσεις με τους μαθητές του, να τους γνωρίσει καλύτερα και να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά μέσω του μαθήματος που κατά βάση είναι δημιουργικό να αναπτύξει και να επιδείξει ικανότητες ξεδιπλώνοντας την έκφραση του, να αναπτύξει την φαντασία του. Η μουσική είναι το μοναδικό διδακτικό αντικείμενο που μπορεί να υποστηρίξει διαθεματικά και να υποβοηθήσει το σύνολο των μαθητών στην κατανόηση και κατάκτηση της γνώσης των άλλων μαθημάτων και έχει πολλά ακόμα οφέλη για το παιδί.Απαραίτητη όπως και στο γυμνάσιο η καθιέρωση χορωδίας.θα πρέπει από την Γ ταξη και μετα το μαθημα να γίνει δίωρο. Μέσα σε μια ώρα τι να πρωτοκάνει ο εκπ/κός; να κάνει το αναλυτικό πρόγραμμα; να κάνει πρόβα για τις σχολικές γιορτές; να ασχοληθεί με προγράμματα πολιτιστικά ή αγωγής υγείας;