Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Φανουρία Μαστέλλου | 5 Μαΐου 2020, 00:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χριστός Ανέστη!!! Είμαι μια πολύτεκνη μητέρα, που έστειλε στο Δημοτικό τέσσερα παιδιά. Το μάθημα των θρησκευτικών και της ιστορίας είναι πολύ αδικημένα στο Ελληνικό Δημοτικό σχολείο. Καλό θα ήταν τα παιδιά του Δημοτικού, να μαθαίνουν καλά, τη Γλώσσα τους, την Ορθοδοξία τους, καθώς και την Ιστορία τους. Κάποια στιγμή μέσα στην τάξη του γιου μου, ένας μαθητής ρωτήθηκε από τη δασκάλα της Γλώσσας στη Γραμματική,πως κάνει ένα ρήμα στον αόριστο. Ο διπλανός του βλέποντάς τον να κομπιάζει, του ψιθύρισε στ' αυτί: Simpe past,simple past!! Είναι δυνατόν τα παιδιά μας, να ξέρουν καλύτερα στις μικρες ηλικίες τον Αόριστο μιάς άλλης ξένης γλώσσας και όχι της δικής τους; Να σας αναφέρω, ακόμη, πως στο άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος αναφέρεται πως η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Που είναι η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνειδήσεως που το σύνταγμα προτείνει; Γι' αυτό καλό θα ήταν αντί να προσπαθούμε να βολέψουμε διάφορες ειδικότητες, να προσπαθούμε τουλάχιστον να είμαστε μέσα στα όρια του Συντάγματος. Η πρότασή μου είναι να δοθεί η δέουσα έμφαση στα Θρησκευτικά και η Ιστορία και η Νέα Ελληνική Γλώσσα, καθώς επίσης να μην μπουν τ' Αγγλικά απ' την Α΄και Β΄Δημοτικού. Να στερεωθούν τα παιδιά στη δική τους γλώσσα πρώτα και μετά να κοιτάξουμε για τις υπόλοιπες. Με εκτίμηση, Φανουρία Μαστέλλου (μια πολύτεκνη, που κουβαλάει πολλές ψήφους πίσω της)