Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΙΣΙΑ | 5 Μαΐου 2020, 00:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία πρέπει να παραμείνει ως πανελλαδικό εξεταζόμενο μάθημα.Τα Λατινικά δεν προσφέρουν κάτι στα παιδιά..Γιατί συγκρίνετε μια επιστήμη με ένα γνωστικό αντικείμενο και επιμένετε να καταργήσετε την επιστήμη;; Πραγματικά αδιανόητο!!Πολλοί φιλόλογοι ακόμη υποστηρίζουν την Κοινωνιολογία εσείς γιατί δεν το καταλαβαίνετε;;Είναι μεγάλη αδικία να στερείτε από τους κοινωνικούς επιστήμονες μια θέση στην εκπαίδευση και στους μαθητές να αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα...Άλλωστε στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας η κοινωνιολογία διδάσκεται περισσότερο από τα λατινικά...Εάν κάποιος διαβάσει το βιβλίο των λατινικών θα καταλάβει τους λόγους που δεν είναι αναγκαίο,ιδιαίτερα με τον τρόπο που διδάσκεται..Εάν επιθυμείτε μαθητές που απλά να έχουν καλή μνήμη κρατήστε τα Λατινικά,εάν οραματίζεστε πολίτες με κριτική σκέψη κρατήστε την Κοινωνιολογία..